Eva St
wacko.gif wacko.gif wacko.gif
Vaad gör jag för fel kan inte få in en bild i inlägg längre står bara att---
Ledsen, dynamiska sidor i IMG-taggar är inte tillåtet----
Gör ju som jag alltid gjort och bilden är min egen någon som kan ge mig en ledtråd?????????????????????
Eva St
askar
Raderar du http:// som står i BILD rutan?

Det ska ´du göra innan du klistrar in din bildadress.
Eva St
Javisst gör jag det. Fattar inte har inte haft problem med att lägga in bilder tidigare
Eva St
askar
Vet ju att jag sett här vad det kan bero på
men minns inte... och sök funkar inte heller. sad.gif

Hoppas att någon med bättre minne och kunskap kommer med hjälp. smile.gif
Eva St
wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif
Oj Oj Oj Har själv kommit på felet men det var så PINSAMT att jag helst behåller det för mig själv men ok då. Hade glömt lägga in det i mitt album på odla det är ju en klar fördel om det ligger ute som det var hade jag det bara i mitt eget album med förminskade bilder som skulle över till odlas album men ett jättetack att du försökte hjälpa mig. Ska försöka hålla bättre reda på de få hjärnceller jag har
Eva St
askar
CITAT (Eva St @ 03-12-2006, 21:35)
wub.gif  :wub:  :wub:  :wub:  :wub:  :wub:  :wub:  :wub:  :wub:  :wub:
Oj Oj Oj Har själv kommit på felet men det var så PINSAMT att jag helst behåller det för mig själv men ok då. Hade glömt lägga in det i mitt album på odla det är ju en klar fördel om det ligger ute som det var hade jag det bara i mitt eget album med förminskade bilder som skulle över till odlas album men ett jättetack att du försökte hjälpa mig. Ska försöka hålla bättre reda på de få hjärnceller jag har
Eva St

Grattis!
Minns ju att jag hade ett helsickes jobb bara med att fixa album...
där gick jag bet och Ingemar fick träda in och göra jobbet. sleep.gif laugh.gif

Man lär sig så länge man lever. smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon