Full version: Småkryp på TV
Gossen Ruda
David Attenborough tittar på insekter i SVT1 kl 21.00. Han brukar vara sevärd.
mari_tres
Ja, såg det där i tidningen och tänkte å, äntligen någonting vettigt som man kan titta på! Älskar småkryp... biggrin.gif
Men så visar det sig att vi inte kan se på ettan, tvåan eller fyran! Helsvart bild eller med jättegrova pixlar så att det inte ens syns vad det är. sad.gif Jättekul... om det är boxen eller antennen eller sändningarna som det är fel på vet vi inte än. Å jag som vill se kryyyp!!!
Piccante
Fascinerande program går även i repris för de som missade det. Tror reprisen var den 12e.
Alexander-VG-zon3
jätte bra
askar
Vi har idag fått Animal planet... såg därför inte på ettan
men ska se reprisen tisdag 12-12. smile.gif
Lars-Olof Arvids
Hoppas jag är ledig när reprisen går, annars är man ju upptagen nästan varje kväll nu! wink.gif

Olle
Betty
CITAT (Gossen Ruda @ 07-12-2006, 20:11)
David Attenborough tittar på insekter i SVT1 kl 21.00. Han brukar vara sevärd.

- och småkrypen med... rolleyes.gif Var programmet bra?
Missade tyvärr, får lov att vänta tills reprisen sänds.
Gossen Ruda
Programmet var fullt acceptabelt, fantastisk fototeknik även om jag tyckte att det ibland blev lite FÖR bra. Man märker dessutom att David börjar bli gammal, han går lite dåligt. rolleyes.gif
Piccante
Del 2 gick på tv i dag och var lika bra om inte lite bättre till och med än första. Fantastiska bilder och datoranimeringar.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon