malin72
ohmy.gif ohmy.gif nu när vi skulle hem från affären så körde 2 brandbilar och en ambulans om oss....när vi skulle åka vidare såg vi att dom svängde in mot oss sad.gif
på vägen till oss ligger en tågstation...där stannar dom vi står efter..
vi svänger in och där står en massa ungdomar och väktare lugna gatan mm...

en kille hade sparkat på tåget som börjar åka och han dras ner under tåget,som tur var så hittade dom honom och han hade klarat sig ohmy.gif ohmy.gif
låg under och var chockad......dom fick ut honom och allt var över,men innan var det läskigt

tänk hur fel det kunde gått sad.gif sad.gif sad.gif
känner mig lite skakis nu men vilken tur han hade smile.gif
Gossen Ruda
CITAT (malin72 @ 08-12-2006, 21:44)
ohmy.gif ohmy.gif nu när vi skulle hem från affären så körde 2 brandbilar och en ambulans om oss....när vi skulle åka vidare såg vi att dom svängde in mot oss sad.gif
på vägen till oss ligger en tågstation...där stannar dom vi står efter..
vi svänger in och där står en massa ungdomar och väktare lugna gatan mm...

en kille hade sparkat på tåget som börjar åka och han dras ner under tåget,som tur var så hittade dom honom och han hade klarat sig ohmy.gif ohmy.gif
låg under och var chockad......dom fick ut honom och allt var över,men innan var det läskigt

tänk hur fel det kunde gått sad.gif sad.gif sad.gif
känner mig lite skakis nu men vilken tur han hade smile.gif

Kring barn och dårar står små änglar på vakt heter det ju. Hoppas barndåren fattar hur idiotiskt han bar sig åt och övergår till att bara vara barn.
askar
Förstår att du är skakis. wub.gif
Tur att det slutade bra . smile.gif
malin72
ja inte var han 18 tror jag men påverkad var han...det var väl därför han inte ville följa med ambulansen wink.gif
konstigt ändå att man i´nte håller honom i väntan på föräldrar eller så

mycket kan ju hända efter....när chocken släpper
lilla mamma
Man får inte hålla i även om det behövs. Undrar om han lärde sig något efter denna incident
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon