Full version: Lavendel
Torpar-Anna
Någon duktig som vet vad det här kan vara för sorts Lavendel?
Det är första gången som jag försöker få med bilder, så jag hoppas det funkar.

Alexander-VG-zon3
bilderna funkade tyvärr inte .

för att få bild . höger klickar du på den stora bilden sen vidare till egenskaper sen kopierar du bild adressen . sen när du ska göra inlägget trycker du på bild sen klistra in länken där kolla så du bara har ett http:// sen stäng staggar
Torpar-Anna
Det är nog så jag har gjort tror jag, fast jag har inte tryckt på "Stäng alla taggar".
Fast jag kan se bilderna, men det tog i och för sig lite tid innan alla fyra bilderna kom fram nu. Jag har lagt upp bilderna på msn, det verkar inte fungera så bra. Nån som vet ett bättre ställe på webben att lägga upp bilderna på?
Jag försöker igen nu, fast det händer inget när jag trycker på "Stäng alla taggar"!?

Fenja
Du kan alltid lägga upp ett album här!! För att bilderna ska vara synliga så måste de ligga ute på internet.
Mvh
Fenja
noora
CITAT (Torpar-Anna @ 11-12-2006, 09:00)
Det är nog så jag har gjort tror jag, fast jag har inte tryckt på "Stäng alla taggar".
Fast jag kan se bilderna, men det tog i och för sig lite tid innan alla fyra bilderna kom fram nu. Jag har lagt upp bilderna på msn, det verkar inte fungera så bra. Nån som vet ett bättre ställe på webben att lägga upp bilderna på?
Jag försöker igen nu, fast det händer inget när jag trycker på "Stäng alla taggar"!?

Det verkar som att man måste vara inloggad på msn för att se bilderna. Lägg dem i ett album här på odla.nu i stället smile.gif
Whiskuchi
msnusers tillåter inte hotlinking. Lägg ut bilderna i album här på Odla eller på photobucket.com istället smile.gif
Torpar-Anna
Nu har jag lagt upp bilderna på Odla istället, att jag inte tänkte på det förut... tongue.gif
Men när jag försöker infoga en bild med knappen "BILD" och skriver in adressen på bilden så får jag sen meddelande om att dynamiska sidor i IMG-taggar inte är tillåtet!?

Värst vad krångligt det blev... wacko.gif
Fenja
Skriv i din profilinformation att du har ett album så kan vi gå in dit och titta. När du gjort det så kommer kameran upp under ditt inlägg som du ser på mig och via den kan man gå till albumet.
Mvh
Fenja
Torpar-Anna
Skam den som ger sig........ mad.gif

Alexander-VG-zon3
det är väl en vanlig lavendel
Torpar-Anna
Yes, jag tror det funkade!! biggrin.gif

Ser ni bilderna också? unsure.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (Torpar-Anna @ 12-12-2006, 18:07)
Yes, jag tror det funkade!! biggrin.gif

Ser ni bilderna också? unsure.gif

ja jag ser dom
Lavandula angustifolia är det någ alltså den vanliga sorten
Torpar-Anna
Ok, det var vad jag trodde. Fast jag är ingen expert.
Tack! rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon