malin72
nere på forum test mm är det en sån där skum sak igen sad.gif varför lägger dom in sånt här unsure.gif unsure.gif jag skulle läsa ta bort inlägg eller vad det var och då kom den.... men jag klickade inte på något så man kan ju hoppas att man inte fått något skit i datorn igen sad.gif
Alba
Även under Trädgårdsbygge !!
netaave
I recept också!
Betty
Spam... inte första gången... PMa till Göran eller Ingemar så tar de bort dem så fort de får tid...
Stussi
Blir så trött på all denna spam! mad.gif
Lika på ett annat forum som jag brukar besöka!

För att inte tala om min e-post!! mad.gif (Visserligen hamnar
det mesta i skärp-mappen direkt, men inte allt.)
Hannele
Någon har fösökt byta lösenord åt mej wacko.gif
rosentass i Göteborg
CITAT (Hannele @ 12-12-2006, 22:28)
Någon har fösökt byta lösenord åt mej  :wacko:

Det har någon försökt göra åt mig också. Fick meddelande för en tid sedan och förstod inget så jag glömde alltsammans. Vad menar ni med att det är skumma saker som händer? Hur då? Och är det allvarligt på ngt sätt - för datorn? Spam har jag ju på e-posten men inte relaterat till odlaforum.

Eva
Anma
CITAT (rosentass i Göteborg @ 13-12-2006, 00:58)
CITAT (Hannele @ 12-12-2006, 22:28)
Någon har fösökt byta lösenord åt mej  :wacko:

Det har någon försökt göra åt mig också. Fick meddelande för en tid sedan och förstod inget så jag glömde alltsammans. Vad menar ni med att det är skumma saker som händer? Hur då? Och är det allvarligt på ngt sätt - för datorn? Spam har jag ju på e-posten men inte relaterat till odlaforum.

Eva

Det är någon som kallar sig luis_littlejohn1999 (antagligen en "robot") som lägger in inlägg med engelsk text och en massa länkar. ÖPPNA INTE dessa länkar för de kan innehålla virus...
Christa
CITAT (malin72 @ 11-12-2006, 17:02)
nere på forum test mm är det en sån där skum sak igen sad.gif varför lägger dom in sånt här unsure.gif unsure.gif jag skulle läsa ta bort inlägg eller vad det var och då kom den.... men jag klickade inte på något så man kan ju hoppas att man inte fått något skit i datorn igen sad.gif

Vad är det för något ni menar? Jag har inte sett det och vet inte vad jag skall titta efter.
Alba
Under recept, trädgårdsbygge-pergola och testforum finns samma inlägg.
Lady Hamilton
ohmy.gif Men varför har inte inläggen tagits bort?
Gossen Ruda
Antingen för att ingen anmält saken eller för att den ansvarige inte har haft tid. Nån som meddelat webmaster?
pejori
det är väl mera förvånande att samma avsändare kan skriva spam om och om igen...det är inte första gången det händer unsure.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon