AnitaO
Svår att vara till lags.
Smeker den raggiga hunden men ber maken gå och raka sig.

En social stjärna.
Förutsatt att festen ges av en hundkollega. Annars somnar hon i ett hörn av soffan.

Ekonomiskt sinnad.
Slösar inte pengar på festklänningar, högklackade skor, handlar kammobrallor och kängor på ÖverskottsBolaget.

En kulinarisk perfektionist.
Hon blandar till hundens egen matskål med perfekt avvägda vitaminer och tillsatser, medan familjen får snabbmat från micron.

Lätt att klä.
Förutom hundkläderna att gå i hemma, behövs bara en snygg blus, ett par jeans och gympadojor.

En sentimental toka.
Inramade vackra fotografier av olika hundar pryder hela hemmet.
Korten av make och barn är några skrynkliga semesterbilder nedtryckta i plånboken.

Utrustad med ett selektivt luktsinne.
Lider av lukten av en cigarr, men känner inte om hela köket stinker av färsk komage.

Rädd om familjens fritid.
Hon befriar maken från att klippa gräsmattan genom att sätta upp staket runt den och låta hundarna förvandla den till lera.

Kärvänlig på ett något annorlunda sätt.
Om hon klappar dig på huvet och säger "du är en fin kille", tro´t eller ej men hon menar att hon älskar dig!

Fenja
laugh.gif wub.gif
Mvh
Fenja
herkules
CITAT (AnitaGg @ 12-12-2006, 14:08)
Om hon klappar dig på huvet och säger "du är en fin kille", tro´t eller ej men hon menar att hon älskar dig!

jag satt i soffan bredvid yngsta dottern och kliade henne bakom örat.
- mamma, tror du att jag är en hund eller?
AnitaO
CITAT (herkules @ 12-12-2006, 15:41)
CITAT (AnitaGg @ 12-12-2006, 14:08)

jag satt i soffan bredvid yngsta dottern och kliade henne bakom örat.
- mamma, tror du att jag är en hund eller?

laugh.gif laugh.gif
Såg du på Dog Whisperer i går kväll?
Det var en kvinna som hade stora problem med sin chihuahua.
Hon sade: "Men det är ju mitt baaarn"
Då frågade Cecar Milan: "Och dom uppfostrar du inte då?"

biggrin.gif
Leia
biggrin.gif wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon