yenny
Äntligen har jag kommit ihåg att föreviga min lilla (hmm... ganska så stora faktiskt) Fridas knasiga sätt att dricka.

Frida dricker

Ni får ursäkta den dåliga kvaliten på filmen.
AnitaO
biggrin.gif wub.gif
Fenja
biggrin.gif wub.gif wub.gif Vilken stolla! Den där tar jag fram när de är för mycket i fönstren eller någon annanstans där det inte är lämpligt. Periodvis kan det räcka med att härma ljudet av sprutflaskan, jag har en likadan, för att avleda dem.... laugh.gif
Mvh
Fenja
anna_rispan
Hihi, vad skojigt! Hur kom hon på idén?? Annorlunda. smile.gif
Anma
Kul! Ovanligt beteende, de flesta katter avskyr ju vatten, och precis som Fenja skrivit om brukar vattenspruta va jättebra hjälpmedel när dom ska lära sig rätt och fel..
Boxer
wub.gif Vilken sötis. Hon är på pricken lik min katt. Han är också lite udda till sättet. wub.gif
yenny
ja visst är hon stollig min toka wub.gif

Hon har alltid varit lite förtjust i vatten, jagat vattenstrålen då jag vattnat och även vattenslangen då jag vattnat ute.
För ett tag sedan så började hon förfölja mej då jag sprutade vatte på mina hoyor och jag sprutade på skoj på henne... hon tyckte det var jättekul laugh.gif wub.gif och hon vaktade mej hela tiden då blommsprutan kom fram. Så jag testade att spruta lite närmare så att hon kunde dricka och oj va skoj det var biggrin.gif Så nu kan ingen av oss röra en vattenspruta föränn hon står nedanför och jamar.
Castea
smile.gif

Vacker & alert misse! wub.gif
Kathy
Lilltokan!!! laugh.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif
Vad söt hon är!! wub.gif
Alba
Oj så söt hon är.
Det syns att hon sitter och väntar - ska du inte börja spruta snart.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon