Sidor: 1, 2
fruberglund
Ska in till stan idag och framkalla foton att skicka till släkt och vänner. Självklart ska vi ha Isak som tomte...frågan är bara vilket kort som är bäst.

Jag kan inte bestämma mig, kan ni hjälpa till?

Rösta vilket kort ni tycker vi ska skicka till släkten, alltså vilket som han är sötast på och som utstrålar mest tomtenisse smile.gif

OBS! Ni har bara till kl. 14.00 idag på er för sen åker vi in till stan, framkallningen måste ske idag för resten av veckan är uppbokad och julkorten ska skickas senast lördag.

De 4 bidragen, 1:a bilden räknas som bild 1 osv. såklart.

pejori
för mej stog det mellan ett och tre.
valde ettan wub.gif
Fialotta
Röstade på bild 3 wub.gif
netaave
Står mellan ett och tre men röstade på ettan.
Eva i Höga
En sån underbar Isak du har. Jag tycker nr 1 är ljuvlig!
*Stintan*
Åhh vilken härlig liten kille! Svårt att välja men säger nr 1. wub.gif
Eva i Skåne
Nr 1 tycker jag också, men han är go´ på alla bilderna wub.gif
Pirum
Tre
pimpim
Isak är jättefin på alla bilderna. Men valde nr 3.
LadyG
Bild nummer 3 för att han ser så klurig ut, som om han kommit på ett bra bus smile.gif

Så söt han är wub.gif
Floppy
ohmy.gif tongue.gif ...mä hur söt unge kan man ha egentligen wub.gif tongue.gif ...å så ber människan oss att välja bild....han är ju söt på ALLA bilder ju... tongue.gif wub.gif

Äsch wink.gif ...måste jag välja så får det bli 1:an...men jag vill inte sleep.gif *protesterar grinigt* wub.gif tongue.gif
Eva 33c
oj vad svårt!
Alla bilder är jättegoa.
Ett eller tre säger jag som alla andra rolleyes.gif
Ettan har lugnast bakgrund men där har inte Isak ögonkontakt med "mottagaren" av kortet. På trean däremot ser han helt klart ut som "hej tomtegubbar". laugh.gif
Så i slutändan väljer nog jag trean också.
Betty
Röstade på nr 3. Jättesöt är han er lille tomtenisse! wub.gif
Gillan
Jösses, vilka krav du har människa blink.gif laugh.gif
Sötare unge får man ju leta efter wub.gif
Jättesvårt val mellan ettan och trean tycker jag också. Det som
slår över på trean är just det att han har ögonkontakt med "tittaren ".
Annars hade det blivit ettan wub.gif

Och du ska ha bestämt dig innan du åker förstår jag rolleyes.gif laugh.gif laugh.gif

Lycka till!
fruberglund
Ja, det lutar nog mot 3:an biggrin.gif Ska se vad pappa säger också om han får igång mailen på jobbet.

Ja, visst är det jobbigt att han är så söt Floppy biggrin.gif Var nån som tyckte vi skulle skicka in bilder till tidningar men det är nog oftast argenturer som har hand om sånt och nåt sånt finns nog inte här i Jönköping vad jag vet.

Mamma är nog mest avundsjuk på hans lååååånga täta ögonfransar tongue.gif wub.gif
suddis
Ujuj! Jag röstade på fyran! Men det är ju hugget som stucket för han var ju lika snygg på alla! smile.gif

Hrm. Jag kanske ska plåta busan snart om det ska bli några julkort..? wink.gif

/suddis
Bee
Jag röstade på 3:an men 4:an var en stark kandidat.
Ljuvlig gosse!
Floppy
CITAT (fruberglund @ 13-12-2006, 11:49)
Ja, visst är det jobbigt att han är så söt Floppy biggrin.gif

Mamma är nog mest avundsjuk på hans lååååånga täta ögonfransar tongue.gif wub.gif

Ja fruktansvärt jobbigt...men framför allt för er kommer det att bli jobbit ...med allt rännande av flickor hos er när han blir äldre...å vad han kommer att krossa många flickehjärtan... sad.gif tongue.gif wub.gif

Ja...jag är nog liiiite avundsjuk jag med på hans ögonfransar men bara lite sleep.gif wub.gif
Biggan_
Fina bilder, och vad söt han är er lille "nisse"! wub.gif
Ettan är helt underbar, men glimten i ögat på trean avgör nog det hela unsure.gif rolleyes.gif rolleyes.gif wub.gif
|Birgitta|
*raderat*
Summersun
Ettan wub.gif smile.gif
AnitaO
Jag röstade som enda person på 2:an
Gillade den blicken. Pillimarisk laugh.gif
Leia
1:an wub.gif
Castea
4:an smälte mitt hjärta. wub.gif
Alba
Vilka underbara ögon lillkillen har. Man drunknar ju i dem.
Jag valde mellan 1 och 3.
Det blv 3 - han tittar rakt på mig och då smälter man helt klart.
Klematis
Röstadepå 1:an. En riktig sötnos. Förstår att du är avensjuk på ögonfransarna.
Kathy
CITAT (fruberglund @ 13-12-2006, 11:12)

Helt klart bild 1 eftersom den har "renast" bakgrund och passar därför bra som julkort. wub.gif Att Isak sen ser ut att ha "stjärn"-ögon på bilden, är ju inget negativt... wub.gif
Stussi
Oj, oj vad svårt! Jag röstade på 1:an! wub.gif
(Av samma anledning som Scrollan ang. bakgrunden)
mulle
wub.gif
Här är en till som röstade på pillimariska tvåan!
Mulle
Stussi
Ska in till stan idag och framkalla foton att skicka till släkt och vänner. Självklart ska vi ha Isak som tomte...frågan är bara vilket kort som är bäst.

Rösta vilket kort ni tycker vi ska skicka till släkten, alltså vilket som han är sötast på och som utstrålar mest tomtenisse smile.gif

OBS! Ni har bara till kl. 14.00 idag på er för sen åker vi in till stan, framkallningen måste ske idag för resten av veckan är uppbokad och julkorten ska skickas senast lördag.

Vilket kort blev det fru Berglund? Blev det trean eller?
Ser att 1:an leder omröstningen nu! smile.gif
Kathy
Ja, och självklart så förväntar vi oss alla ett varsitt God Jul-kort med Isak och den vinnande bilden. laugh.gif tongue.gif wub.gif
Malvia

Jag föll för bild nr 2. Charmtroll!
olgak
CITAT (AnitaGg @ 13-12-2006, 12:16)
Jag röstade som enda person på 2:an
Gillade den blicken. Pillimarisk laugh.gif

Närå, det gjorde jag också (men efter kl 14) smile.gif.
fruberglund
CITAT (Stussi @ 13-12-2006, 14:20)

Vilket kort blev det fru Berglund? Blev det trean eller?
Ser att 1:an leder omröstningen nu! smile.gif

Det blev en blandning biggrin.gif

Det blev 8 kort med 1:an som ska sitta i "fodral", alltså typ som kort med passpoal där man sätter i kortet och 4 st med 3:an som blir gjorda som julkort i fotobutiken om ni fattar vad jag menar biggrin.gif

Blev dyra julkort i år men det är ju inte varje år man får nöjet att skicka iväg en sån fin tomte smile.gif

Tack för hjälpen wub.gif

P.S. Pappa tyckte som vanligt tvärtom och gillade 3:an bäst D.S.
fruberglund
CITAT (Scrollan @ 13-12-2006, 15:45)
Ja, och självklart så förväntar vi oss alla ett varsitt God Jul-kort med Isak och den vinnande bilden. laugh.gif tongue.gif wub.gif

Kommer wub.gif Fast inte med snigelpost i så fall biggrin.gif
Kathy
CITAT (fruberglund @ 13-12-2006, 18:02)
Kommer wub.gif

wub.gif
Eva i Skåne
Ett tack till Isaks mamma för julkortet smile.gif
LadyG
Ja, tack för julkortet och tack till Isak för det underbara, busiga leendet wub.gif

Ett sånt leende lyser upp till och med en mörk, snölös vinter smile.gif
fruberglund
Sådär...nu har alla som röstat OCH skrivit vad de röstat på fått ett varsitt julkort (självklart det de röstade på) på sin PM wub.gif

God Jul på er!
AnitaO
Tack för julkortet smile.gif wub.gif
Castea
Oj, vilket fint julkort jag fått!

Tack så mycket Isak med familj!
Fialotta
Tack...det absolut finaste julkortet...han är ju så söt wub.gif
Gillan
Tack så jättemycket Isak med familj! Jag blev jätteglad över mitt wub.gif
Summersun
Tack till tomten Isak och hans familj för det super fina julkortet wub.gif
*Stintan*
Tack snälla för det gulliga julkortet wub.gif
Kathy
Jag har fått julkort, jag har fått julkort, jag har fått julkort!! wub.gif wub.gif wub.gif
Tack så mycket! wub.gif wub.gif wub.gif
mulle
wub.gif wub.gif wub.gif TACK!
Mulle
suddis
Tack!!!! wub.gif
Han är för gosig!!
Ge honom en bamsekram. smile.gif

/suddis
Biggan_
Jag har också fått julkort! biggrin.gif
Tackar så mycket, jag blev jätteglad för det, och returnerar en stor julkram till "goe" Isak wub.gif och passar på att önska hela familjen en trevlig jul! biggrin.gif
Betty
Tack så jättemycket för det fina julkortet! wub.gif
Bamsestor kram till hela familjen Berglund. smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon