Full version: Borgeby kryddgård?
anna_rispan
Är det nån här som beställt från det företaget? Kommentarer???
netaave
Nej jag beställer kryddor och te från brattberg.com
anna_rispan
okej, jag kikade där. är på jakt efter stora förpackningar bikarbonat o de hade bara 50 grams påsar.

jag väntar ett tag till om nån annan här kan ha handlat av Borgeby kryddgård.....
netaave
CITAT (anna_rispan @ 13-12-2006, 14:20)
okej, jag kikade där. är på jakt efter stora förpackningar bikarbonat o de hade bara 50 grams påsar.

jag väntar ett tag till om nån annan här kan ha handlat av Borgeby kryddgård.....

Junis kryddor har stora förpackningar, upp till 1 kg.
http://www.juniskryddor.w.se
anna_rispan
Men inte bikarbonat.... sad.gif eller är jag blind nu igen
netaave
CITAT (anna_rispan @ 13-12-2006, 17:21)
Men inte bikarbonat.... sad.gif eller är jag blind nu igen

Har dom haft iaf. Står Junis på min påse.
anna_rispan
mm, men i deras sortiment lista stod det inte med. nåja, jag kanske kan ringa i morgon. smile.gif
Biggan_
Här en länk till Borgeby kryddgård ,dom har bikarbonat i 400 gr:s förpackningar! Kostar 25 kronor.
Leta under kryddor storpack!
anna_rispan
CITAT (Birgitta P @ 13-12-2006, 23:32)
Här en länk till Borgeby kryddgård ,dom har bikarbonat i 400 gr:s förpackningar! Kostar 25 kronor.
Leta under kryddor storpack!

Jag hade redan hitta Borgeby kryddgård. Undrade om någon här beställt av dem. Om de är seriösa. Många på nätet finns bara på nätet. smile.gif
Rossi
Jag har handlat av dem och blev nöjd men det var rätt många år sedan.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon