AnitaO
Finns säkert många som har gjort smile.gif
Vore kul att samla alla i samma tråd. (Väntar på lille Isak) wub.gif

fruberglund
Här kommer han wub.gif

Anki på Öland
Kul tråd!

Anki
Kryddan03
Då får ni en liten julkrubba från mig och djuren smile.gif:

yenny
Castea
Summersun
fruberglund
Vilka fina bilder och texter ni har på, ser helproffsigt ut. Vilka program använder ni och är det svårt?
Castea
CITAT (fruberglund @ 19-12-2006, 20:08)
Vilka program använder ni och är det svårt?

Jag har ett enklare program som heter Photo Impression. Följde med min digitalkamera.
Kat
Har inte haft tid och ork att pula med något i år. Här är förra årets någon adventshälsning:

Floppy
Här kommer ett julkort från Floppy... (Nina)

Jag använder mig av både Power Point och Photoshop...
Ciczi
Här kommer min då!

Åsa E
Jag har just blivit färdig med årets julkort.
Snöflinga
laugh.gif Suveränt bra tongue.gif
renate

GOD JUL!
Eva i Skåne
Åsa. Det var det roligaste jag sett på länge! laugh.gif Det måste göra succé bland släkt och vänner wub.gif
AnitaO
CITAT (Eva i Skåne @ 22-12-2006, 23:43)
Åsa. Det var det roligaste jag sett på länge! laugh.gif Det måste göra succé bland släkt och vänner wub.gif

Ja, det var fantasifullt laugh.gif wub.gif
Katti med torpet
Åsa, Äppel-bilden var suverän!

Tog mig dock en stund att inse hur ni gjort den. Eftersom jag jobbar med repro och varje dag ser bildmanipulationer och kollage förutsatte jag att ni fotat huvudena seaparat och sedan lagt ihop dem med bilden av bordet. Var mycket impad av ditt proffsiga friläggningsjobb i Photoshop och att ni lyckats fota både bordet och huvudena med samma ljussättning, något som måste ha krävt en hel del planering.

Insåg dock så smånigom att ni var mycket genialare än så!!
Det som fick mig misstänksam var att huvudena igentligen är lite för små, om man ändå är så driven i Photoshop borde man väl ha gjort huvudena i rätt storlek, hm?! Sen slog perspektivläran ner i min skalle och bilden klarnade...

Snacka om att jag är milöskadad laugh.gif
Magdis
God Jul alla Odlaiter önskar den barske tomten Elias! biggrin.gif
AnitaO
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 24-12-2006, 21:58)

Hur söt är inte den lille mannen då? biggrin.gif wub.gif wub.gif wub.gif
Biggan_
Vilken söt liten gullegris du har skaffat dej Magdis, eller gullenisse skulle man kanske säga biggrin.gif
...och jag önskar förstås en god fortsättning på julen till hela Elias familj wub.gif wub.gif
Kathy

Han synar alla i sömmarna för att se om man har varit snäll.... laugh.gif
Jättesöt. wub.gif
Åsa E
Tack alla för berömmet! smile.gif
Jo, det var många som tyckte att kortet var kul. Jag skrattade så jag grät när jag satt där med äpplet i munnen! laugh.gif Vi försökte tejpa upp våra näsor också för att se extra grislika ut, men på mig ville inte plåstret sitta kvar.
Katti, du har gissat rätt. Bilden är gjord med 1800-tals-teknik, dvs kameran på stativ och inget Photoshoppande.

Ha en fortsatt god jul önskar Åsa
Betty

Vilken söt liten tomtenisse! wub.gif
askar
Jesses vilken söt knubbig tomte wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon