Gillan
Ja, tack vare Scrollan så har jag upptäckt YouTube. Och jag har nu slösat bort flera timmar genom att titta på all konståkning som finns att hitta där. Det finns hur många videos som helst. Det kommer att ta mig flera veckor
och gå igenom allt det wub.gif

Så gick det alltså med det julpyntandet som jag skulle syssla med idag rolleyes.gif laugh.gif laugh.gif

Tack Scrollan! wub.gif

Den absolut bäste

PS! Nu blir jag riktigt osäker på om det var Scrollan, för jag hittar inte ens inlägget där det var en länk från just YouTube? Så tacket går naturligtvis till den det berör wub.gif smile.gif. ds.
anna_rispan
Åh, jag ryser!

Jag vet att jag la in en länk till en av Evgenis danser en gång. Men det var ju evigheter sedan. Tänkte faktiskt häromdagen att jag borde söka efter Evgeni på Youtube.

Tack för påminnlesen Evgeni!!
karjo
Jösses!! Kolla på den som heter sexbomb! *rodnar nästan* wub.gif biggrin.gif
Gillan
Varsegod anna_rispan wub.gif . Kanske att vi syns på WM i Göteborg 2008? tongue.gif

Och visst är " Sexbomb " outstanding Karjo wub.gif , men det finns måååånga fler att gotta sig åt.

En heter " Twist and shout " med Plushenko och Yagoudin. Dregel, dregel rolleyes.gif wub.gif laugh.gif laugh.gif

Kul att några av er tittade smile.gif . Inte alla som är intresserade av konståkning inte laugh.gif
titti49zon6
Dregel,dregel härligt att se rolleyes.gif
askar
Jag har länken på mina favoriter... inte alls länge sedan jag satt och såg
smile.gif
Gillan
Själv har jag de 10-12 senaste åren inspelade. I alla fall allt som går och spela in via SVT eller Eurosport. Det som var kul med YouTube, var att det fanns så mycket från andra världsdelar, Japan, Kina , Australien, Canada, etc.............Jag bara njuter jag wub.gif wub.gif ..........suck rolleyes.gif laugh.gif laugh.gif
pejori
har ägnat dagen åt skrillor jag med... wub.gif
Gillan
CITAT (pejori @ 15-12-2006, 22:46)
har ägnat dagen åt skrillor jag med... wub.gif

Ni kanske inte är så svårflirtade som jag trodde ändå? tongue.gif

För mig är konståkningen lika mycket en lisa för själen, som trädgården är wub.gif . Jag kan inte vara utan nån av dem tongue.gif laugh.gif
Kathy
CITAT (Evgeni @ 15-12-2006, 11:28)
Ja, tack vare Scrollan så har jag upptäckt YouTube.

wub.gif wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon