Biggan_
Jag har ett barnbarn som önskar sej badskum i prinsessflaska. Vad jag förstår så skall flaskan vara utformad som en prinsessfigur. Jag vet att för några år sedan fanns det flaskor med badskum o schampo som var utformade som olika figurer, men jag har sökt på coop forum och dom hade inget sådant. Tänkte att för att spara tid så frågar jag här om ni har sett något sånt här när ni har varit ute i affärerna. Alltså sådana affärer som finns lite varstans. Jag jobbar jättemycket nu innan jul så min tid att springa och leta är begränsad och ni brukar vara duktiga på att lösa problem! biggrin.gif rolleyes.gif rolleyes.gif
Helen i Piteå Zon 5
H&M och Åhlens brukar ha badskumsflaskor av figurer rolleyes.gif Lycka till! / Helen
LadyG
OBS/Coop (Bromma) hade något i den stilen när jag var där förra veckan, Lilla sjöjungfrun eller vad det nu var för en prinsessa. Köpte nästan en också smile.gif

Det är inte säkert att alla butiker har allt, butiken i Bromma är enorm man kan gå vilse där för mindre. Fast jag är osäker på namnet, OBS eller Coop, före detta B&W i Bromma kanske säger andra 08-or på odla något?

Någon som vet vilken butik jag far efter?
Biggan_
Coop forum i Burlöv utanför Malmö hade inget sådant, dom har kanske inte samma sortiment i alla stormarknads-coop. H&M och Åhlens får jag försöka hinna med att kolla då! smile.gif
herkules
ica maxi (haninge) har barbieprinsessbadskum
oj, vilket långt ord det blev
netaave
Jag har köpt en sån på Kicks
Biggan_
CITAT (herkules @ 16-12-2006, 23:34)
ica maxi (haninge) har barbieprinsessbadskum
oj, vilket långt ord det blev

Det är nog en sådan hon önskar sej! biggrin.gif
Ica Maxi lägger vi till på inköpsrundan på måndagseftermiddagen!
Gillan
Undrar om jag inte såg nåt liknande på Rusta?
Biggan_
Jesses Amalia! Är det bara Coop Forum Burlöv som inte har vad jag är ute efter? blink.gif blink.gif blink.gif
Tack snälla ni för hjälpen, verkar som jag kan gå in i första bästa och hitta vad jag söker! ohmy.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon