Full version: Vad snopen jag blev
Floppy
Av 8841 stycken medlemmar så är det INGEN som fyller år idag...är det bara jag som tycker att det är otroligt... ohmy.gif ...det brukar ju alltid vara nån som fyller år ju...

Vi får väl säga GRATTIS till alla dem som heter Stig i stället då...eftersom det är han som har namnsdag idag tongue.gif
Castea
CITAT (Floppy @ 17-12-2006, 13:23)
Vi får väl säga GRATTIS till alla dem som heter Stig i stället då...eftersom det är han som har namnsdag idag  :P

Ha ha, och jag kollade i almanackan idag och blev förvånad för jag trodde min favoritartist hade fått en svensk namnsdag. Tyckte nämligen det stod Sting. laugh.gif
Snöflinga
Har alltid undrat hur ni får reda på vilka som fyller och när huh.gif Tycker det är få som skriver det i sin profil ... tell me, please ...
askar
CITAT (Snöflinga @ 17-12-2006, 20:43)
Har alltid undrat hur ni får reda på vilka som fyller och när huh.gif Tycker det är få som skriver det i sin profil ... tell me, please ...

Det är en inställning i forumet som talar om vem/vilka som fyller år...
och det bland dem som angvit födelsedata i sin profil.
Anma
Längst ner på indexsidan ser man det.
Gossen Ruda
Statistiskt sett borde det vara 24 st som fyller år varje dag under året. Men det är som sagt inte alla som skrivit in födelsedatumet, jag t.ex. Har ingen lust med det faktiskt. biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon