Boxer
Blomstertanten
Den här veckan är inte längre än andra veckor !
Jag lovar tongue.gif
Alba
Jag bara njuter av dagarna fram till jul.
Allt är klappat och klart och jag tar mig tid att bara vara.
Elisabeth-Västkustkolonisten
Jag tycker veckan är för kort

Men Boxer kanske är som ett barn och bara väntar tills jultomten kommer smile.gif

Elisabeth
Klematis
Tycker oxåattdenna veckan är för kort. Det borde ha varit 2 veckor kvar .
Eva i Skåne
För mig kunde veckan få vara precis hur lång som. Jag har gjort mitt sista arbetspass för i år biggrin.gif i förmiddags och jag vill att semestern ska vara länge rolleyes.gif
stina
Jag tycker att den här veckan och sådär 14 veckor till efter det är för låååånga! Jag vill ha vår!!!!!! rolleyes.gif
Alba
CITAT (Eva i Skåne @ 19-12-2006, 14:05)
För mig kunde veckan få vara precis hur lång som. Jag har gjort mitt sista arbetspass för i år biggrin.gif i förmiddags och jag vill att semestern ska vara länge rolleyes.gif

Men så står du också på huvudet efter allt arbete ser jag.
karjo
Tycker än så länge veckan känns lagom lång. Har fixat klart alla julklappar idag! smile.gif
Pirum
Den här veckan är alldeles alldeles för kort. Den borde ha 14 dagar och varje dygn borde vara 48 timmar. Då kanske man hade hunnit med...fy för den lede, jobb, studier, städning och julklappsinköp, det blir för mycket. "Tur" man inte har barn iaf.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon