|
Detta är Fenix, perser och Gustav, norsk skogkatt. Vi hämtade Gustav igår och idag kamperar de i hop så här avslappnat i soffan. Gustav är världens vänligaste och keligaste katt verkar det som.  Mvh Fenja
Nej, vad gulligt!
Stiliga gossar Fenja
Summersun
19-12-2006, 22:16
Vad söta dom är  och roligt att det funkar så bra redan nu. När vi fick hem våran balines som då var 1.5 år var jag lite orolig då vi hade två katter från förut. Med ena var det inga problem men med den andra har det varit värre. Dom har dock vant sig så pass att dom kan vara i närheten av varandra, men håller ändå ett visst avstånd. Nu har vi en kattunge hemma också, hon är nu lite på 4 månader. Eftersom han (balinesen) har ett sådant temperament var jag jätte orolig när vi tog hem kattungen, men till min stora förvåning kom de överens redan andra dagen och är nu riktiga hjärtevänner
Kul Fenja! Det är ju alltid ett litet lotteri när det gäller katter, men här tycks ni ha dragit vinst. Sötnosar!
Tack alla! Jo han verkar vara en riktig vinstlott Gustav, så himla trevlig katt! Har du inga bilder på balinesen och de andra att visa Summersun? Mvh Fenja
kristerh
20-12-2006, 11:42
Håller med de övriga Jättesöta  kul att det gick så bra. vill oxså ha en till...
Å va mysigt det ser ut
Whiskuchi
20-12-2006, 16:10
Wow, snabba ryck! När jag har introducerat nya katter har det tagit längre tid (fast jag har å andra sidan honor och de tenderar ofta att vara lite bitchigare  )
Ophelia
20-12-2006, 16:24
Jättekul att de funnit varandra
evelina
20-12-2006, 17:46
Så söta och fina.vad roligt att det gick så bra för missarna.
Summersun
20-12-2006, 21:19
CITAT (Fenja @ 20-12-2006, 12:12) Har du inga bilder på balinesen och de andra att visa Summersun? Hej! Här finns lite bilder på mina kissemissar http://s147.photobucket.com/albums/r318/Su...ersun83/Katter/
zaaritha
20-12-2006, 21:32
Så himla gott det ser ut!
Anki på Öland
20-12-2006, 22:05
Åhh, så goa!! Anki
har du bytt ut hela kattparken Fenja? någon gamling har du väl kvar?
Jättefina Summersun! Jag gillar verkligen orientalerna  , vad är Luna och Nella för ras? Pejori, Saga är kvar här, sedan placerade jag om tre till en kompis på landet. Övriga gick tyvärr inte att få rumsrena trots att vi provade på alla sätt så de är i regnbågslandet nu. Jag vet inte om du minns att jag tog tillbaka en blåcreme som hette Tassa från Göteborg, hon var inte rumsren alls och "smittade" tyvärr många av de andra... Trixi och Maxi är långhåriga döttrar efter Hexa och Max och de bor här med Saga, Fenix och Gustav nu. Mvh Fenja
CITAT (Fenja @ 21-12-2006, 01:19) Jättefina Summersun! Jag gillar verkligen orientalerna  , vad är Luna och Nella för ras? Pejori, Saga är kvar här, sedan placerade jag om tre till en kompis på landet. Övriga gick tyvärr inte att få rumsrena trots att vi provade på alla sätt så de är i regnbågslandet nu. Jag vet inte om du minns att jag tog tillbaka en blåcreme som hette Tassa från Göteborg, hon var inte rumsren alls och "smittade" tyvärr många av de andra... Trixi och Maxi är långhåriga döttrar efter Hexa och Max och de bor här med Saga, Fenix och Gustav nu. Mvh Fenja jodå...jag minns dom ja, tyvärr är det smittsamt ja...börjar en pinka, gör snart alla det men dom är fina dom nya
Yin o Yang
21-12-2006, 08:19
Så mysigt med Fenix och Gustav  . Och vilka fina katter Du har Summersun. Den helvita är en kopia av vår Simba
Summersun
21-12-2006, 09:17
Luna, Nella och Bella är vanliga huskatter  Dom vita, Nella och Bella är syskon, nu 7,5 år. Balinesen är 2,5 år gammal och Luna är minstingen på 4,5 månad. Ja efter att denna herre kom till oss har jag fastnat för orientaler, och nångång vill jag ha en till balines eller en siames. Han är verkligen speciell
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|