Fenja
Detta är Fenix, perser och Gustav, norsk skogkatt. Vi hämtade Gustav igår och idag kamperar de i hop så här avslappnat i soffan. Gustav är världens vänligaste och keligaste katt verkar det som. wub.gif wub.gif

Mvh
Fenja
linlin
Nej, vad gulligt! wub.gif
Reserv
Stiliga gossar Fenja wub.gif
Summersun
Vad söta dom är wub.gif och roligt att det funkar så bra redan nu.

När vi fick hem våran balines som då var 1.5 år var jag lite orolig då vi hade två katter från förut. Med ena var det inga problem men med den andra har det varit värre. Dom har dock vant sig så pass att dom kan vara i närheten av varandra, men håller ändå ett visst avstånd.

Nu har vi en kattunge hemma också, hon är nu lite på 4 månader. Eftersom han (balinesen) har ett sådant temperament var jag jätte orolig när vi tog hem kattungen, men till min stora förvåning kom de överens redan andra dagen och är nu riktiga hjärtevänner wub.gif
Ewa L
Kul Fenja!

Det är ju alltid ett litet lotteri när det gäller katter, men här tycks ni ha dragit vinst.

Sötnosar! wub.gif
Fenja
Tack alla! Jo han verkar vara en riktig vinstlott Gustav, så himla trevlig katt! wub.gif
Har du inga bilder på balinesen och de andra att visa Summersun?
Mvh
Fenja
pimpim
Åhhh, så söta de är.
kristerh
Håller med de övriga Jättesöta wub.gif kul att det gick så bra.
vill oxså ha en till...
yenny
Å va mysigt det ser ut wub.gif
Whiskuchi
Wow, snabba ryck! När jag har introducerat nya katter har det tagit längre tid (fast jag har å andra sidan honor och de tenderar ofta att vara lite bitchigare wink.gif)
Ophelia
Jättekul att de funnit varandra smile.gif
evelina
Så söta och fina.vad roligt att det gick så bra för missarna.
Summersun
CITAT (Fenja @ 20-12-2006, 12:12)
Har du inga bilder på balinesen och de andra att visa Summersun?

Hej!
Här finns lite bilder på mina kissemissar smile.gif

http://s147.photobucket.com/albums/r318/Su...ersun83/Katter/
zaaritha
Så himla gott det ser ut! laugh.gif
Anki på Öland
Åhh, så goa!!
Anki
pejori
har du bytt ut hela kattparken Fenja? wub.gif wub.gif
någon gamling har du väl kvar?
Fenja
Jättefina Summersun! Jag gillar verkligen orientalerna wub.gif wub.gif , vad är Luna och Nella för ras?

Pejori, Saga är kvar här, sedan placerade jag om tre till en kompis på landet. Övriga gick tyvärr inte att få rumsrena trots att vi provade på alla sätt så de är i regnbågslandet nu. Jag vet inte om du minns att jag tog tillbaka en blåcreme som hette Tassa från Göteborg, hon var inte rumsren alls och "smittade" tyvärr många av de andra...
Trixi och Maxi är långhåriga döttrar efter Hexa och Max och de bor här med Saga, Fenix och Gustav nu.
Mvh
Fenja
pejori
CITAT (Fenja @ 21-12-2006, 01:19)
Jättefina Summersun! Jag gillar verkligen orientalerna wub.gif wub.gif , vad är Luna och Nella för ras?

Pejori, Saga är kvar här, sedan placerade jag om tre till en kompis på landet. Övriga gick tyvärr inte att få rumsrena trots att vi provade på alla sätt så de är i regnbågslandet nu. Jag vet inte om du minns att jag tog tillbaka en blåcreme som hette Tassa från Göteborg, hon var inte rumsren alls och "smittade" tyvärr många av de andra...
Trixi och Maxi är långhåriga döttrar efter Hexa och Max och de bor här med Saga, Fenix och Gustav nu.
Mvh
Fenja

jodå...jag minns dom wub.gif
ja, tyvärr är det smittsamt ja...börjar en pinka, gör snart alla det sad.gif sad.gif
men dom är fina dom nya smile.gif
Yin o Yang
Så mysigt med Fenix och Gustav wub.gif . Och vilka fina katter Du har Summersun. Den helvita är en kopia av vår Simba biggrin.gif
Summersun
Luna, Nella och Bella är vanliga huskatter smile.gif Dom vita, Nella och Bella är syskon, nu 7,5 år. Balinesen är 2,5 år gammal och Luna är minstingen på 4,5 månad.

Ja efter att denna herre kom till oss har jag fastnat för orientaler, och nångång vill jag ha en till balines eller en siames. Han är verkligen speciell wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon