Full version: Annika Lantz
anna_rispan
Det känns som om jag missat nåt. I dag hörde jag att hon ska byta kanal. Hon ska börja sända på P1 istället för P3. Undrar om vi får in P1 med vår urdåliga mottagning??!! Annika Lantz är den bästa på radion i mina öron.
KURT
Ja det är synd att hon byter kanal, P1 hade annars ganska bra program, som de nu tar bort.
Alba
CITAT (KURT @ 20-12-2006, 13:19)
Ja det är synd att hon byter kanal, P1 hade annars ganska bra program, som de nu tar bort.

Jag lyssnar på P1 varje dag.
Varje årsskifte försvinner något bra program.
Vilka program ska de nu ta bort ?
anna_rispan
ja, jag vill också veta?? Inte Odla med P1 eller vad det nu heter väl? Jag har aldrig lyssnat på P1, ja förruom en gång på Odlarprogrammet. Vad har de för inriktning där?
Alba
Det jag gillar med P1 är de många dokumentärerna och samtal med "vanligt" folk.
Annat som finns -
Ring P1 varje dag - man kan ringa in och klaga på det mesta, eller berömma.
Radioföljetong må-to 11.35
Konsumentmagasin varje onsdag
Kropp o själ tisdagar

Odla med P1 som du nämnt

mm mm
KURT
b l a "Vår grundande mening", "Föräldrarna", "Barnen", "Naturbruk", Konflikt (halveras) och "Tendens".

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=5...ousRenderType=6
Alba
Nämen .....
Dessa program är bland mina favoriter.

Det syns ju att SR tanke är att locka yngre lyssnare med lättsammare program typ talkshow som näms. Jag tror de är helt fel ute. Jag tror inte de yngre sitter och lyssnar på P1. De vill nog har lite flaschigare saker och mer musik.
anna_rispan
Å vad kasst att nyheterna på morgoen ska bort från P3 och kvart i fem ekot var ju perfket ju. blä!!!!!! varför tar de bort det för.

de kunde väl ta bort: hej domstol i stället eller deluxe. urk
Alba
Jag håller med dig - Hej domstol i P3 kan de skrota.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon