Gossen Ruda
Glöm växthuseffekten och annat liknande, här finns förklaringen: Värmlands folkblad Det värsta är väl att det finns många knäppgökar som tror på det. laugh.gif
*Mademoiselle*
Helt otroligt.

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
LadyG
laugh.gif

Tack för dagens garv smile.gif
zaaritha
Jisses! Du milde! wub.gif
Rapchic
man vet inte om man ska skratta eller gråta
Gurkan
Men det är lite kul att de kristna äntligen erkänner sol- och vädergudarnas existens och makt, dom är ju annars kända för att vara restriktiva vad gäller antalet gudar.
Kajsa i Arvika
Som boende i Arvika kan jag meddela att det som framfördes på stationstaket inte på något vis kan jämföras med några ockulta besvärjelser (inte för att jag vet hur de ser ut då!! laugh.gif ) Utan bara som den trevliga kulturyttring det var meningen att vara!! Ja, jag säger då det!! biggrin.gif biggrin.gif

blött var det då och blött är det nu också, vad ska man skylla översvämningen vi har i år på då?! blink.gif
Piccante
Trodde nästan att Världen idag skulle välkomna översvämningarna. De sitter väl förmodligen på redaktionen och väntar på en ny syndaflod som kan rena världen från allt "hemskt" som in resta ockulta munkar och modern vetenskap.
mulle
Nu vet jag i alla fall vem jag ska kontakta om det blir torka igen nästa sommar...
tongue.gif tongue.gif tongue.gif
Mulle
AnitaO
Ja, ja ... laugh.gif rolleyes.gif
Blomstertanten
Så enkelt är det tydligen att få lite regn i rabatterna !
Bara upp på taket och åkalla vädergudarna så ordnar det sig ! tongue.gif

biggrin.gif laugh.gif rolleyes.gif
Boxer
laugh.gif laugh.gif laugh.gif Tjo flöjt! Det var nog dessa som fixade till det
AnitaO
CITAT (Blomstertanten @ 22-12-2006, 07:00)
Så enkelt är det tydligen att få lite regn i rabatterna !
Bara upp på taket och åkalla vädergudarna så ordnar det sig ! tongue.gif

biggrin.gif laugh.gif rolleyes.gif

Visst är det kanon!!!
Nu gör det inget om nästa sommar blir lika torr som föregående laugh.gif
Margith
Ja du milde, vad ska man säga wacko.gif
"Den siste token är inte född än"
eller kanske,
"Var och en blir salig på sin tro"

laugh.gif wacko.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon