Full version: Ni som bloggar....
Fenja
... har väl inte missat det här?!! laugh.gif laugh.gif wub.gif
Mvh
Fenja
AnitaO
Den var bra laugh.gif
Castea
Exakt! biggrin.gif

Vardagstugg i parti och minut.
AnitaO
CITAT (Castea @ 22-12-2006, 14:41)
Vardagstugg

laugh.gif laugh.gif
Castea
He he, ja men det är ju så i majoriteten av alla bloggar.

"Vet inte vad jag ska skriva, men skriver ändå."
"Måste rusa nu, ska träffa Lisa på caffe-latte-innestället."
"Oj, nu ringde min mobil, undrar vem det kan vara?"
"Hjälp, min mobil har gått sönder. Katastrof." ohmy.gif

Osv, osv, osv.

Varför denna uppvisningsshow i vardagstuggandets konst hela tiden på nätet?

*fortfarande antiblogg*
renate
Det är därför jag inte ha någon blogg,mina dagliga antekningar(om jag gör några) är privat. tongue.gif
Anma
Jag har idag suttit och läst andras Bloggar och fastnat... i 5 timmar! Det mesta är bara blaj, men så hittar man någon intressant och bara läser och läser... En vars mamma sitter i fängelse, en vars exman försökte mörda henne för 3 år sedan, en kvinna som sitter i fängelse, en eskortdam som bloggar om sitt liv, en ung kille som svurit på att ha sin fösta miljon före sin trettioårsdag och sin tredje tror jag det var före trettiofem bloggar om hans stundom bisarra väg dit... mfl mfl.. Orkar man bara bläddra bland allt trist så hittar man något intressant... och fastnar! smile.gif
anna_rispan
jag har idag uppdaterat min blogg om böckerna jag samlar på. Kittyböcker. Inget caffelattedrickande där iallafalll. rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon