Full version: Grattis
evelina
Grattis allihopa!!

curman (38) >astrid.m.s (50) >Scrollan (43) >CissiB (30) >swe_gittan (49) >Magda16 (36) >SMCL (40

AnitaO
GRATTIS!!

Reserv
Grattis alla!
Monica M zon 4
Hipp hurra, på er födelseda! smile.gif
Lady Hamilton
askar
Malvia

Grattis alla födelsedagsbarn!!!! smile.gif
Fialotta
Grattis allihop smile.gif
Biggan_
Grattis! Ha en trevlig födelsedag!
Alba
Betty
Grattis, grattis! Hoppas ni får en trevlig födelsedag allihop!
yenny
Stort Grattis på födelsedagen allihop!
suddis
Grattis på er! Hoppas ni får många paket som inte är prydda med tomtar! smile.gif

/suddis.
Kathy
CITAT (suddis @ 22-12-2006, 11:39)
Grattis på er! Hoppas ni får många paket som inte är prydda med tomtar! smile.gif

/suddis.

Jodu...det var en fasa då man var liten att få present med julpapper på. rolleyes.gif
Kathy
Tack alla. wub.gif
Och tack för de Grattiskort jag redan hunnit få via pm. wub.gif
Har precis varit och tränat och vi ska nu bege oss till bl.a Orhidéhuset och köpa en och kanske två orkidéer. (de har 50% rea biggrin.gif ) Därefter blir det övrig julshopping.
*swischar ut ifrån forumet*
ninnisky
GRATTIS allesammans - fira resten av dagen riktigt ordentligt wub.gif wub.gif
pejori
grattis från mej också
Snöflinga
De Hjärtligaste Gratulationer från mig också och hopp om en fortsatt fin dag rolleyes.gif
malin72
grattis grattis!!!!!!!!!
lite sent men kom hem nu...hoppas på en fortsatt trevlig kväll smile.gif
Kathy
Blev bjuden på restaurang Fusan. Det blev Pekinganka (vansinnigt gott). Fick en DVD-spelare av mannen. wub.gif
kristerh
Får man gratta såhär i efterskott unsure.gif jag var inte inne på odla igår o missade förståss tillställningen, Scrollan; vad blev det för orkis?
Kathy
CITAT (kristerh @ 23-12-2006, 14:28)
Får man gratta såhär i efterskott unsure.gif jag var inte inne på odla igår o missade förståss tillställningen, Scrollan; vad blev det för orkis?

Jag kan lägga ut bilder i en egen tråd...
Ska se om jag hittar den gamla tråden där jag la in bilder på mina blommande orkidéer.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon