|
Blomstertanten
22-12-2006, 08:00
Jag vet vad jag ska få i julklapp av min minsting ( nåja, 110 kg är ju inte så värst litet ) Jag ska få en tv !!!!! Han påstår att han är skyldig mej det Vet inte riktigt vad han menar med det , för inte är det väl han som haft sönder min  Nä, det tror jag ju inte ! Antagligen har han tröttnat på att jag sitter inne hos honom och tittar på hans tv Han beställde den på nätet i går och eftersom de hade sänkt priset på den och dessutom bjöd på frakten fram till julafton tyckte han att vi skulle ha en digitalkamera oxå Undrar vad jag gjort för att förtjäna en sån rar unge
Nåt gott har du säkert gjort
Fasen va´snäll du måste vart tanten som får TV av sonen....  ..kanske har tvättat mycket åt han
evelina
22-12-2006, 08:13
CITAT (Reserv @ 22-12-2006, 08:09) Fasen va´snäll du måste vart tanten som får TV av sonen....  ..kanske har tvättat mycket åt han  :wub: förmodlingen Vilken go kille du har BT
CITAT (Reserv @ 22-12-2006, 08:09) Fasen va´snäll du måste vart tanten som får TV av sonen....  ..kanske har tvättat mycket åt han  Du borde väl om någon tjänat ihop till en ny TV
CITAT (AnitaGg @ 22-12-2006, 08:14) CITAT (Reserv @ 22-12-2006, 08:09) Fasen va´snäll du måste vart tanten som får TV av sonen....  ..kanske har tvättat mycket åt han  :wub: Du borde väl om någon tjänat ihop till en ny TV  Jag har sagt att jag inte ska ha några klappar, bättre att barna köper nåt åt sig själva
Blomstertanten
22-12-2006, 08:16
CITAT (Reserv @ 22-12-2006, 08:09) Fasen va´snäll du måste vart tanten som får TV av sonen....  ..kanske har tvättat mycket åt han  :wub: Kan det va därför ???? Nä, han är nog bara ovanligt omtänksam För han vet att jag aldrig skulle ha råd att köpa en ny tv och nu när han fått jobb och får en bra lön ( jämfört med min i alla fall  ) så ville han köpa den till mej. Själv önskar han sej strumpor och kalsonger !!!!! Och det är väl ungefär vad jag har råd med
Fialotta
22-12-2006, 09:50
CITAT (Blomstertanten @ 22-12-2006, 08:16) CITAT (Reserv @ 22-12-2006, 08:09) Fasen va´snäll du måste vart tanten som får TV av sonen....  ..kanske har tvättat mycket åt han  Kan det va därför ???? Nä, han är nog bara ovanligt omtänksam För han vet att jag aldrig skulle ha råd att köpa en ny tv och nu när han fått jobb och får en bra lön ( jämfört med min i alla fall  ) så ville han köpa den till mej. Själv önskar han sej strumpor och kalsonger !!!!! Och det är väl ungefär vad jag har råd med  Vilken härlig son du har....grattis till honom
Blomstertanten
22-12-2006, 10:05
CITAT (maudan @ 22-12-2006, 09:50) Vilken härlig son du har....grattis till honom  Tack ! Ja , inte många 19-åringar skulla vara så omtänksamma ! Bara det att jag får titta på tv i hans rum är nog rätt ovanligt Blir inte ens utslängd om han har kompisar hemma  Dom ser till att göra plats åt mej med. Datorn får jag låna hur mycket jag vill, men inte har jag hjärta att be om att få låna den om han sitter där. Dessutom kan han komma på att han ska handla mat om han är inne i stan med någon kompis som ska handla, då ringer han och frågar om det är något jag vill ha Jag är nog ganska bortskämd egentligen !
Vilken härlig son du Blomstertanten. Det goda hjärtat som finns glimmar till ibland.
Fialotta
22-12-2006, 10:51
CITAT (Blomstertanten @ 22-12-2006, 10:05) CITAT (maudan @ 22-12-2006, 09:50) Vilken härlig son du har....grattis till honom  Tack ! Ja , inte många 19-åringar skulla vara så omtänksamma ! Bara det att jag får titta på tv i hans rum är nog rätt ovanligt Blir inte ens utslängd om han har kompisar hemma  Dom ser till att göra plats åt mej med. Datorn får jag låna hur mycket jag vill, men inte har jag hjärta att be om att få låna den om han sitter där. Dessutom kan han komma på att han ska handla mat om han är inne i stan med någon kompis som ska handla, då ringer han och frågar om det är något jag vill ha Jag är nog ganska bortskämd egentligen !  Så härligt det låter...lyckliga tjej som får en sån underbart omtänsam kille sen
Biggan_
22-12-2006, 11:11
CITAT (maudan @ 22-12-2006, 10:51) Så härligt det låter...lyckliga tjej som får en sån underbart omtänsam kille sen  Precis min tanke! Grattis till en omtänksam o snäll son!
CITAT (Blomstertanten @ 22-12-2006, 08:00) Jag vet vad jag ska få i julklapp av min minsting ( nåja, 110 kg är ju inte så värst litet ) Jag ska få en tv !!!!! Han påstår att han är skyldig mej det Vet inte riktigt vad han menar med det , för inte är det väl han som haft sönder min  Nä, det tror jag ju inte ! Antagligen har han tröttnat på att jag sitter inne hos honom och tittar på hans tv Han beställde den på nätet i går och eftersom de hade sänkt priset på den och dessutom bjöd på frakten fram till julafton tyckte han att vi skulle ha en digitalkamera oxå Undrar vad jag gjort för att förtjäna en sån rar unge  Vilken omtänksam son, honom har du lyckats bra med! Grattis!
Krama "tjockisen" från mig!  Grattis till dig! Bra jobbat med den unge mannen. Mvh Fenja
fruberglund
22-12-2006, 12:13
Vilken härlig son! Hoppas Isak blir lika omtänksam om sin mor när han blir äldre
gammelnalle
22-12-2006, 12:37
Lyckliga du... (och jag vet att detta INTE är första gångensom du hyllar honom...)
b
Fialotta
22-12-2006, 13:03
CITAT (Blomstertanten @ 22-12-2006, 08:00) Jag vet vad jag ska få i julklapp av min minsting ( nåja, 110 kg är ju inte så värst litet ) Jag ska få en tv !!!!! Han påstår att han är skyldig mej det Vet inte riktigt vad han menar med det , för inte är det väl han som haft sönder min  Nä, det tror jag ju inte ! Antagligen har han tröttnat på att jag sitter inne hos honom och tittar på hans tv Han beställde den på nätet i går och eftersom de hade sänkt priset på den och dessutom bjöd på frakten fram till julafton tyckte han att vi skulle ha en digitalkamera oxå Undrar vad jag gjort för att förtjäna en sån rar unge  Den har du gjort ett bra jobb med, tanten. Var stolt
Blomstertanten
22-12-2006, 15:37
CITAT (maudan @ 22-12-2006, 13:03) Han va lite lik min son Lika söt
Eva i Skåne
22-12-2006, 18:16
CITAT (Blomstertanten @ 22-12-2006, 08:00) Jag vet vad jag ska få i julklapp av min minsting ( nåja, 110 kg är ju inte så värst litet ) Jag ska få en tv !!!!! En sån gullig son!!! Låt inte honom flytta hemifrån alltför snabbt På tal om sonens storlek så har jag funderat på flera gånger, med anledning av din senaste avatar, om inte du också blivit lite bredare på sistone
Blomstertanten
22-12-2006, 18:45
CITAT (Eva i Skåne @ 22-12-2006, 18:16) CITAT (Blomstertanten @ 22-12-2006, 08:00) Jag vet vad jag ska få i julklapp av min minsting ( nåja, 110 kg är ju inte så värst litet ) Jag ska få en tv !!!!! En sån gullig son!!! Låt inte honom flytta hemifrån alltför snabbt På tal om sonens storlek så har jag funderat på flera gånger, med anledning av din senaste avatar, om inte du också blivit lite bredare på sistone  Nä, inte jag inte ! En gammal bild på mej bara Sonen försöker gå ner i vikt, så tyvärr har jag också gått ner i vikt ! Och det var definitivt inte behövligt ! Jag är i verkligheten rätt mager och ämmlig !
CITAT (Blomstertanten @ 22-12-2006, 18:45) Nä, inte jag inte ! En gammal bild på mej bara Sonen försöker gå ner i vikt, så tyvärr har jag också gått ner i vikt ! Och det var definitivt inte behövligt ! Jag är i verkligheten rätt mager och ämmlig !  Jag kan vittna att Blomstertanten är en mycket ynklig liten människa! Lutar bakåt i motvind Mvh Fenja
kerstin z5-6
23-12-2006, 01:48
Du har helt enkelt varit en Mamma! en bra sådan -det lönar sig alltid i längden Grattis ! Jag har i alla fall störst paket  men vad som är i vet jag inte än  Har också en son på 19.. han har just badat isvak i lumpen brrr
Okej då,näst efter min, verkar han ju definitivt vara nåt att hänga i Julgranen  Grattis till en underbar son
Blomstertanten
23-12-2006, 21:26
CITAT (Evgeni @ 23-12-2006, 07:05) Okej då,näst efter min, verkar han ju definitivt vara nåt att hänga i Julgranen  Grattis till en underbar son  Hänga i julgranen ????? Det tänker jag inte prova !!!! Dels för att jag inte har nån gran att hänga honom i. Och hur sjutton skulle 50 kg mamma få upp en unge på 110 kg ????? Som dessutom antagligen gör motstånd ! I dag fick jag order av min raring att köpa mej en chokladask när vi var och handlade julmat. Som han betalade ! Min är bättre än din !
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|