Blomstertanten
wub.gif rolleyes.gif

Jag vet vad jag ska få i julklapp av min minsting ( nåja, 110 kg är ju inte så värst litet )

Jag ska få en tv !!!!!
Han påstår att han är skyldig mej det ohmy.gif unsure.gif
Vet inte riktigt vad han menar med det , för inte är det väl han som haft sönder min unsure.gif Nä, det tror jag ju inte ! tongue.gif
Antagligen har han tröttnat på att jag sitter inne hos honom och tittar på hans tv rolleyes.gif
Han beställde den på nätet i går och eftersom de hade sänkt priset på den och dessutom bjöd på frakten fram till julafton tyckte han att vi skulle ha en digitalkamera oxå rolleyes.gif
Undrar vad jag gjort för att förtjäna en sån rar unge wub.gif wub.gif wub.gif
AnitaO
Nåt gott har du säkert gjort smile.gif wub.gif
Reserv
Fasen va´snäll du måste vart tanten som får TV av sonen.... rolleyes.gif ..kanske har tvättat mycket åt han tongue.gif wub.gif
evelina
CITAT (Reserv @ 22-12-2006, 08:09)
Fasen va´snäll du måste vart tanten som får TV av sonen.... rolleyes.gif ..kanske har tvättat mycket åt han tongue.gif  :wub:

laugh.gif laugh.gif laugh.gif förmodlingen

Vilken go kille du har BT wub.gif
AnitaO
Fasen va´snäll du måste vart tanten som får TV av sonen.... rolleyes.gif ..kanske har tvättat mycket åt han tongue.gif wub.gif

Du borde väl om någon tjänat ihop till en ny TV laugh.gif
Reserv
CITAT (AnitaGg @ 22-12-2006, 08:14)
Fasen va´snäll du måste vart tanten som får TV av sonen.... rolleyes.gif ..kanske har tvättat mycket åt han tongue.gif  :wub:

Du borde väl om någon tjänat ihop till en ny TV laugh.gif

Jag har sagt att jag inte ska ha några klappar, bättre att barna köper nåt åt sig själva wub.gif
Blomstertanten

Kan det va därför ???? tongue.gif

Nä, han är nog bara ovanligt omtänksam wub.gif
För han vet att jag aldrig skulle ha råd att köpa en ny tv och nu när han fått jobb och får en bra lön ( jämfört med min i alla fall tongue.gif ) så ville han köpa den till mej.
Själv önskar han sej strumpor och kalsonger !!!!! ohmy.gif

Och det är väl ungefär vad jag har råd med
tongue.gif
Fialotta
CITAT (Blomstertanten @ 22-12-2006, 08:16)
Fasen va´snäll du måste vart tanten som får TV av sonen.... rolleyes.gif ..kanske har tvättat mycket åt han tongue.gif  wub.gif

Kan det va därför ???? tongue.gif

Nä, han är nog bara ovanligt omtänksam wub.gif
För han vet att jag aldrig skulle ha råd att köpa en ny tv och nu när han fått jobb och får en bra lön ( jämfört med min i alla fall tongue.gif ) så ville han köpa den till mej.
Själv önskar han sej strumpor och kalsonger !!!!! ohmy.gif

Och det är väl ungefär vad jag har råd med
tongue.gif

Vilken härlig son du har....grattis till honom wub.gif
Blomstertanten
CITAT (maudan @ 22-12-2006, 09:50)

Tack ! rolleyes.gif

Ja , inte många 19-åringar skulla vara så omtänksamma ! Bara det att jag får titta på tv i hans rum är nog rätt ovanligt tongue.gif
Blir inte ens utslängd om han har kompisar hemma rolleyes.gif Dom ser till att göra plats åt mej med. Datorn får jag låna hur mycket jag vill, men inte har jag hjärta att be om att få låna den om han sitter där. smile.gif
Dessutom kan han komma på att han ska handla mat om han är inne i stan med någon kompis som ska handla, då ringer han och frågar om det är något jag vill ha rolleyes.gif

Jag är nog ganska bortskämd egentligen ! tongue.gif
Alba
Vilken härlig son du Blomstertanten.
Det goda hjärtat som finns glimmar till ibland.
Fialotta
CITAT (Blomstertanten @ 22-12-2006, 10:05)
CITAT (maudan @ 22-12-2006, 09:50)

Tack ! rolleyes.gif

Ja , inte många 19-åringar skulla vara så omtänksamma ! Bara det att jag får titta på tv i hans rum är nog rätt ovanligt tongue.gif
Blir inte ens utslängd om han har kompisar hemma rolleyes.gif Dom ser till att göra plats åt mej med. Datorn får jag låna hur mycket jag vill, men inte har jag hjärta att be om att få låna den om han sitter där. smile.gif
Dessutom kan han komma på att han ska handla mat om han är inne i stan med någon kompis som ska handla, då ringer han och frågar om det är något jag vill ha rolleyes.gif

Jag är nog ganska bortskämd egentligen ! tongue.gif

Så härligt det låter...lyckliga tjej som får en sån underbart omtänsam kille sen smile.gif
Biggan_
CITAT (maudan @ 22-12-2006, 10:51)
Så härligt det låter...lyckliga tjej som får en sån underbart omtänsam kille sen smile.gif

Precis min tanke! biggrin.gif
Grattis till en omtänksam o snäll son!
Betty
CITAT (Blomstertanten @ 22-12-2006, 08:00)
wub.gif rolleyes.gif

Jag vet vad jag ska få i julklapp av min minsting ( nåja, 110 kg är ju inte så värst litet )

Jag ska få en tv !!!!!
Vet inte riktigt vad han menar med det , för inte är det väl han som haft sönder min unsure.gif Nä, det tror jag ju inte ! tongue.gif
Antagligen har han tröttnat på att jag sitter inne hos honom och tittar på hans tv rolleyes.gif
Han beställde den på nätet i går och eftersom de hade sänkt priset på den och dessutom bjöd på frakten fram till julafton tyckte han att vi skulle ha en digitalkamera oxå rolleyes.gif

Vilken omtänksam son, honom har du lyckats bra med! Grattis! smile.gif
Fenja
Krama "tjockisen" från mig! wub.gif wub.gif Grattis till dig! Bra jobbat med den unge mannen.
Mvh
Fenja
fruberglund
Vilken härlig son! Hoppas Isak blir lika omtänksam om sin mor när han blir äldre wub.gif
gammelnalle
Lyckliga du...
(och jag vet att detta INTE är första gångensom du hyllar honom...)

b
Fialotta
Har ingen son utan två döttrar men jag hittade en kille som jag tar till mig som son...tror jag kan lyckas med honom eller vad tror ni laugh.gif tongue.gif
Sorry om jag sabbar tråden nu rolleyes.gif
LadyG
wub.gif rolleyes.gif

Jag ska få en tv !!!!!

Den har du gjort ett bra jobb med, tanten. Var stolt smile.gif
Blomstertanten
CITAT (maudan @ 22-12-2006, 13:03)
Har ingen son utan två döttrar men jag hittade en kille som jag tar till mig som son...tror jag kan lyckas med honom eller vad tror ni laugh.gif tongue.gif
Sorry om jag sabbar tråden nu rolleyes.gif

Han va lite lik min son laugh.gif biggrin.gif rolleyes.gif

Lika söt wub.gif
Eva i Skåne
wub.gif rolleyes.gif

Jag ska få en tv !!!!!

En sån gullig son!!!
Låt inte honom flytta hemifrån alltför snabbt rolleyes.gif laugh.gif wub.gif

På tal om sonens storlek så har jag funderat på flera gånger, med anledning av din senaste avatar, om inte du också blivit lite bredare på sistone rolleyes.gif laugh.gif biggrin.gif rolleyes.gif
Blomstertanten
CITAT (Eva i Skåne @ 22-12-2006, 18:16)
wub.gif  rolleyes.gif

Jag ska få en tv !!!!!  

En sån gullig son!!!

På tal om sonens storlek så har jag funderat på flera gånger, med anledning av din senaste avatar, om inte du också blivit lite bredare på sistone rolleyes.gif laugh.gif biggrin.gif rolleyes.gif

Nä, inte jag inte ! En gammal bild på mej bara tongue.gif
Sonen försöker gå ner i vikt, så tyvärr har jag också gått ner i vikt !
Och det var definitivt inte behövligt ! Jag är i verkligheten rätt mager och ämmlig ! tongue.gif
Fenja
CITAT (Blomstertanten @ 22-12-2006, 18:45)
En sån gullig son!!!

Nä, inte jag inte ! En gammal bild på mej bara tongue.gif
Sonen försöker gå ner i vikt, så tyvärr har jag också gått ner i vikt !
Och det var definitivt inte behövligt ! Jag är i verkligheten rätt mager och ämmlig ! tongue.gif

Jag kan vittna att Blomstertanten är en mycket ynklig liten människa! Lutar bakåt i motvind tongue.gif laugh.gif laugh.gif
Mvh
Fenja
kerstin z5-6
Du har helt enkelt varit en Mamma! en bra sådan -det lönar sig alltid i längden smile.gif

Grattis !

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Jag har i alla fall störst paket smile.gif men vad som är i vet jag inte än smile.gif
Har också en son på 19.. han har just badat isvak i lumpen
brrr
Gillan
Vet du vad Bt!?, Nu skriver jag utan att ha läst ett enda inlägg, inte ens ditt, jag bara hoppade förbi det pga att jag inte ville veta vad du hade på hjärtat wub.gif . Det enda jag vill svara på, är din rubrik:

Du tror att du har Världens bästa son !? Glöm det! för det har jag rolleyes.gif tongue.gif laugh.gif laugh.gif

Så, nu ska jag gå tillbaka och se varför din skulle vara bättre än min rolleyes.gif wub.gif laugh.gif
Gillan
Okej då,näst efter min, verkar han ju definitivt vara nåt att hänga i Julgranen wub.gif Grattis till en underbar son smile.gif biggrin.gif
Blomstertanten
CITAT (Evgeni @ 23-12-2006, 07:05)
Okej då,näst efter min, verkar han ju definitivt vara nåt att hänga i Julgranen wub.gif Grattis till en underbar son smile.gif biggrin.gif

Hänga i julgranen ????? ohmy.gif unsure.gif
Det tänker jag inte prova !!!! Dels för att jag inte har nån gran att hänga honom i.
Och hur sjutton skulle 50 kg mamma få upp en unge på 110 kg ????? tongue.gif
Som dessutom antagligen gör motstånd ! biggrin.gif laugh.gif

I dag fick jag order av min raring att köpa mej en chokladask när vi var och handlade julmat. Som han betalade ! wub.gif rolleyes.gif

Min är bättre än din ! tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon