Full version: Julspel
Kathy
Länk.
Leia
Äh, jag störtar bara!!!! mad.gif
Kathy
CITAT (Leia @ 25-12-2006, 07:37)
Äh, jag störtar bara!!!!

.....det var det väl inte meningen att du ska göra heller..... wink.gif tongue.gif wub.gif
Leia
Jamen hur gööör man då? rolleyes.gif unsure.gif
Kathy
CITAT (Leia @ 25-12-2006, 07:40)
Jamen hur gööör man då? rolleyes.gif unsure.gif

Mindre branta backar men tillräckligt branta för att få fart på tomtens kälke.
Leia
Ok ska prova. smile.gif
Leia
Jamen nuså!!!! laugh.gif Kom på att man behövde dra sträcket även lite bakom tomten, för annars störtade han bakåt! laugh.gif
Kathy
CITAT (Leia @ 25-12-2006, 07:46)
Jamen nuså!!!! laugh.gif Kom på att man behövde dra sträcket även lite bakom tomten, för annars störtade han bakåt! laugh.gif

hehe...ja, han "tippade över" även för mig. Till vilken bana kom du?
Boxer
3315p än så länge laugh.gif laugh.gif laugh.gif Detta var ju jättekul! *fortsätter* smile.gif
Boxer
Äsch! nu är det stopp. Berget med renen, klarar jag inte. Hur ska man göra?
Margaretha
Arrg!!!!!! Klarar inte tromberna!!!!! mad.gif
Kathy
CITAT (Margaretha @ 27-12-2006, 17:13)
Arrg!!!!!! Klarar inte tromberna!!!!!

Tromber?? unsure.gif
Hur långt har du kommit egentligen? ohmy.gif mad.gif tongue.gif wub.gif
Margaretha
Inte alls långt känns det som. Tomten sugs upp i en virvelvind eller så far han på huvudet! mad.gif
faith
Någon som har kommit till tågbanan och vet hur man kommer förbi?

Och går det att spara spelet och fortsätta där man är nästa gång?
Kathy
CITAT (Margaretha @ 28-12-2006, 18:43)
Inte alls långt känns det som. Tomten sugs upp i en virvelvind eller så far han på huvudet! mad.gif

Argh......hur gör man med tromberna??? wacko.gif
faith
CITAT (Scrollan @ 28-12-2006, 20:28)
CITAT (Margaretha @ 28-12-2006, 18:43)

Argh......hur gör man med tromberna??? wacko.gif

Du måste ta dig under.
ullislerum
Tågbanan var ju ingen match om man jämför med det som kommer sen.. blink.gif jag blir galen!!!Men i allafall kom jag upp i 4809 poäng (level 8)och nu MÅSTE JAG GÅ OCH LÄGGA MEJ!!!! biggrin.gif
faith
Jag är på sista nivån nu, nivå 12, men lyckas inte att ta mig i mål trots att jag "fuskat" sleep.gif och tittat i ledtrådarna som ges. Det lyckas inte ändå. blink.gif Och nu måste jag gå och lägga mig.

Fler ledtrådar för den som fastnat.
Margaretha
Jag brukar inte spela spel av den här sorten, men det här var roligt! Glömde t.o.m. laga middag för tiden bara flög iväg.
Nu har jag kommit igenom hela spelet. Tur att man har jullov!!
Tack för tipset!

PST! Jag har inte tittat på hjälplänken. Det var större utmaning att klura ut lösningarna själv! wub.gif wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon