Full version: Hjälp mig.....
anneli85
Nu har jag försökt hur länge som helst att lägga till en bild i mitt medd. men det går ej. Hur ska jag göra???Sökmotorn funkar ej
askar
Högerklicka på bilden så får du fram en ruta
där klickar du på Egenskaper och
i nästa markerar du och kopierar Adress (URL)

Sedan går du till ditt inlägg... klicka på BILD som du hittar ovanför skrivrutan
där står http://, det måste du radera innan du klistrar in bildadressen.

Du kan Förhandsgranska inlägget innan du postar det... knappen till det finns strax nerom skrivrutan.

Lycka till! smile.gif
anneli85
Han säger bara så här:Ledsen, dynamiska sidor. i IMG-taggar är inte tillåtet. Vad menas?
kerstin z5-6
Antigen är bilden i fel format/ dvs inte jpg , inte gif ) -för att passa här -eller så klickar du på själva sidan, inte på själva bilden , när du väljer egenskaper -vissa sidor har, av naturliga skäl ingen lust med att man kopierar deras bilder ...
och då får man söka sig en annan bild ..
askar
CITAT (anneli85 @ 27-12-2006, 21:57)
Han säger bara så här:Ledsen, dynamiska sidor. i IMG-taggar är inte tillåtet. Vad menas?

Sorry sad.gif jag vet inte varför den säger så... dina bilder finns ju i albumet i rätt format
Jag tog ´första bilden därifrån och klistrar in adressen...http://www.odla.nu/album/data/anneli85/5578_p61338.jpg

Sedan när jag klistrar in den i knappen Bild, ser det ut så här
anneli85
Ja fast det här är egna bilder från min egen kamera men jag ska greja lite till får vi se
anneli85
Tack så mycket jag lyckades till slut, men hur fick du bilden så stor? Min blev så liten i mitt nya inlägg
kerstin z5-6
aha -du har bilden i album .. du måste klicka upp den så den blir stor -INNan du väljer egenskaper -kopierar adressen ..smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon