Kryddgården
Var ute och surfade runt och hamnade här, http://www.buxus.se. De har mellandsgsrea och gratis frakt så jag köpte på mig en hel del. Någon annan som fyndat?
fruberglund
Japp, trädgårdsväskan och lite fröer blev det, kommer nog imorgon om posten gör sitt jobb smile.gif
Floppy
Baaaaa.... ohmy.gif ...nu ryckte det så där konstigt i fingrarna igen... men den här gången kostade ryckningarna 'bara' 78Kr med rabatten avdragen...
muttrar för mig själv *nästa gång är det fingrarna som blir avdraget och inte rabatten*... mad.gif rolleyes.gif tongue.gif wub.gif
AndreasBlomquist
Kul att ni är ett par härifrån som har uppmärksammat vår mellandagsrea!

fruberglund, ditt paket skickades ju iväg redan den 27:e så jag hade ju gissat på att du hade fått det igår. Hoppas verkligen Posten kommer med det till dig idag nu då!
Betty
Kunde inte heller låta bli att beställa. smile.gif Gjorde min beställning sent igår kväll och fick ett mail idag att varorna är på väg - Verkar vara snabba ryck hos er! biggrin.gif Ser fram emot att få paketet om några dar! smile.gif
fruberglund
CITAT (AndreasBlomquist @ 29-12-2006, 14:56)
Kul att ni är ett par härifrån som har uppmärksammat vår mellandagsrea!

fruberglund, ditt paket skickades ju iväg redan den 27:e så jag hade ju gissat på att du hade fått det igår. Hoppas verkligen Posten kommer med det till dig idag nu då!

Fick mitt paket idag! En eloge för mycket snabb frakt och bra kundservice.

Trädgårdsväskan var inte så stor som den ser ut på bilden men den var mycket vidare än jag trodde, att den räcker till är nog inga problem. Verkade vara jättebra material också, den blir jag nog nöjd med till sommaren biggrin.gif

Fröna blir det till att så snart och duschgrejerna blir bra till frösådderna smile.gif Är nöjd med allt.
AndreasBlomquist
CITAT (Betty @ 29-12-2006, 16:07)
Kunde inte heller låta bli att beställa. smile.gif Gjorde min beställning sent igår kväll och fick ett mail idag att varorna är på väg - Verkar vara snabba ryck hos er! biggrin.gif Ser fram emot att få paketet om några dar! smile.gif

Ja, vårt mål är alltid att skicka varorna samma dag som vi får beställningen eller betalningen beroende på betalsätt.

Hoppas du får dina saker snart och att du blir nöjd!

fruberglund, botten är ju vattentät och det övriga materialet är avstötande mot fukt och jord, vilket är perfekt när man är ute i trädgården och planterar.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon