CITAT (yenny @ 29-12-2006, 19:10)
CITAT (anna_rispan @ 29-12-2006, 19:08)
Jag menade mer att jag kan ha missförstått andra som bara verkar förlova sig utan en tanke på bröllop.
haha..nu var det jag som missförstog
Jo men nog har du rätt i all många förlovar sej utan en tanke på att gifta sej. Så gjorde jag med mitt ex. Fast Tomas vill absolut gifta sej, så det är bara att hänga med

Grattis!!!
Jag och min man hade inte en tanke på att gifta oss när vi förlovade oss men det är ju aldrig för sent

Jag kände det efter vi hade varit förlovade i 3 år att jag ville gifta mig så jag friade till min man och fick ja! Ett år senare gifte vi oss på min mans födelsedag och jag ångrar mig inte en sekund...på nåt konstigt sätt så var det så roligt att gifta sig

Skulle gärna göra om det, med samma man såklart

Ja, billigt är det inte att gifta sig direkt (om man nu inte går och gifter sig borgerligt). Vårt bröllop kostade ca 45.000 och då var det inget lyxbröllop, endast 30 gäster närmaste släkten och närmaste vännerna. Det är mycket som ska köpas och göras och mat ska man bjuda på osv. Men trots att det bara var 1 dag så var det värt varenda krona tycker både jag och min man, det är ett sånt fint minne
Fast bröllopsresan till Australien var ju bäst
Stort lycka till och kom ihåg att inte glömma bort oss på Odla när det blir dags för giftermål!