Kathy
Grattis till förlovningen den 12/8, Yenny! wub.gif wub.gif wub.gif

edit: la in datumet eftersom Yenny skrev det i "året-som-gått"-tråden. wub.gif
yenny
Nämen Tack wub.gif wub.gif

Bättre sent än aldrig som man säger rolleyes.gif laugh.gif
Fast det är ju mitt eget fel som inte har berättat... mitt minne är nämligen en utav sakerna som försvunnit i samband med min "sjukdom".
Utbrändhet är inte att leka med!!

Jag visar väl ringen här med då biggrin.gif

AnitaO
Grattis Jenny smile.gif wub.gif

Snöflinga
Grattis, vilken fin ring wub.gif
Castea

Ps. Supersnygg ring!
anna_rispan
Grattis Jenny o din man. När blir det bröllop? Vore så skoj med en liten glimt av ett nytt bröllop här på Odla!
Reserv
Grattis Jenny!
yenny
Tackar wub.gif

Vi har inte riktigt planerat när det blir bröllop... först skall jag bli frisk och börja jobba. Sen måste vi ju spara ihop lite pengar också...
anna_rispan
Ja det så klart. Det kostar väl alltid en slant.
Men vad roligt att ni ändå ser ett bröllop framför er.

En del verkar förlova sig utan att tänka sig bröllop... unsure.gif Fast jag kan ju ha missförstått också...
yenny
CITAT (anna_rispan @ 29-12-2006, 19:02)
Ja det så klart. Det kostar väl alltid en slant.
Men vad roligt att ni ändå ser ett bröllop framför er.

En del verkar förlova sig utan att tänka sig bröllop... unsure.gif Fast jag kan ju ha missförstått också...

Nejdå.. det har du inte gjort... det blir bröllop så småningom biggrin.gif
anna_rispan
Jag menade mer att jag kan ha missförstått andra som bara verkar förlova sig utan en tanke på bröllop.
yenny
CITAT (anna_rispan @ 29-12-2006, 19:08)
Jag menade mer att jag kan ha missförstått andra som bara verkar förlova sig utan en tanke på bröllop.

haha..nu var det jag som missförstog laugh.gif

Jo men nog har du rätt i all många förlovar sej utan en tanke på att gifta sej. Så gjorde jag med mitt ex. Fast Tomas vill absolut gifta sej, så det är bara att hänga med laugh.gif wub.gif
Alba
Grattis till er båda. Ringen är bara början ....
fruberglund
CITAT (yenny @ 29-12-2006, 19:10)
CITAT (anna_rispan @ 29-12-2006, 19:08)

haha..nu var det jag som missförstog laugh.gif

Jo men nog har du rätt i all många förlovar sej utan en tanke på att gifta sej. Så gjorde jag med mitt ex. Fast Tomas vill absolut gifta sej, så det är bara att hänga med laugh.gif wub.gif

Grattis!!! wub.gif

Jag och min man hade inte en tanke på att gifta oss när vi förlovade oss men det är ju aldrig för sent smile.gif Jag kände det efter vi hade varit förlovade i 3 år att jag ville gifta mig så jag friade till min man och fick ja! Ett år senare gifte vi oss på min mans födelsedag och jag ångrar mig inte en sekund...på nåt konstigt sätt så var det så roligt att gifta sig biggrin.gif Skulle gärna göra om det, med samma man såklart wub.gif

Ja, billigt är det inte att gifta sig direkt (om man nu inte går och gifter sig borgerligt). Vårt bröllop kostade ca 45.000 och då var det inget lyxbröllop, endast 30 gäster närmaste släkten och närmaste vännerna. Det är mycket som ska köpas och göras och mat ska man bjuda på osv. Men trots att det bara var 1 dag så var det värt varenda krona tycker både jag och min man, det är ett sånt fint minne wub.gif

Fast bröllopsresan till Australien var ju bäst biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Stort lycka till och kom ihåg att inte glömma bort oss på Odla när det blir dags för giftermål!
Leia
CITAT (fruberglund @ 29-12-2006, 19:18)
Stort lycka till och kom ihåg att inte glömma bort oss på Odla när det blir dags för giftermål!

Vi vill alla ha en inbjudan såklart! rolleyes.gif tongue.gif biggrin.gif

STORT GRATTIS!!!! wub.gif
LadyG
wub.gif wub.gif wub.gif
Grattis!!!
wub.gif wub.gif wub.gif

Bröllop som är så romantiskt... wub.gif
suddis
Grattis!! Vad mysigt! Och snygg ring! smile.gif

/suddis
yenny
Tack så mycket allihopa wub.gif
Reserv
Du får fixa webbröllopp så vi alla kan få va´med rolleyes.gif wub.gif
Kathy
CITAT (yenny @ 29-12-2006, 18:39)

Den var ju jätteläcker. wub.gif wub.gif
yenny
CITAT (Reserv @ 29-12-2006, 21:52)
Du får fixa webbröllopp så vi alla kan få va´med rolleyes.gif wub.gif

Hi hi... ja det kan man ju alltid göra rolleyes.gif laugh.gif
Maria i Helsingborg
Mina varmaste lyckönskningar......åh, den kärleken, den kärleken wub.gif
pejori
grattis från mej med wub.gif
men visst har du berättat det tidigare i en tråd yenny....du hade bara ingen ring just då, den skulle du visa senare smile.gif smile.gif smile.gif
Biggan_
Grattis yenny! wub.gif
yenny
Tack så mycket wub.gif

Pejori det kanske var i hoyaforumet jag berättade unsure.gif
Magdis
Grattis Jenny med fästman!
pejori
CITAT (yenny @ 30-12-2006, 14:46)
Tack så mycket wub.gif

Pejori det kanske var i hoyaforumet jag berättade unsure.gif

OOOOPS
så kan det naturligtvis vara ja, tänkte inte på det biggrin.gif biggrin.gif
yenny
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 30-12-2006, 14:49)
Grattis Jenny med fästman!

Tack wub.gif
yenny
CITAT (pejori @ 30-12-2006, 21:29)
CITAT (yenny @ 30-12-2006, 14:46)
Tack så mycket  :wub:

Pejori det kanske var i hoyaforumet jag berättade  :unsure:

OOOOPS
så kan det naturligtvis vara ja, tänkte inte på det biggrin.gif biggrin.gif

Nä jag tänkte ju inte på det först heller... men jag kom på det eftersom jag själv var så säker på att jag berättat det här men ingen annan viste (ja förutom du då som också varit på hoyaforumet)
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon