Full version: Ni som har MSN...
Floppy
Nu vet jag inte hur sant detta är men jag skriver ner det här iaf...
jag vet att de flesta här inte öppnar mail eller dyl. för nått de inte känner igen men jag tycker att det är bättre att meddela än inte alls...
Detta fick jag på min mail idag från en god vän...

VIKTIG!!!
Om det är någon som kallar sej kakb3@hotmail.com som lägger till dej på msn, välj då NEJ - han sprider viruset "Crack attack".
Sänd detta meddelande till folk på din msn-lista - för
om en på listan får viruset, får DU det också. Skicka
meddelandet fort, så slipper flesta möjliga detta virus.

Så nu får ni göra vad ni vill med meddelandet... smile.gif
Whiskuchi
Tackar för varningen smile.gif
Kathy
Jag lägger aldrig in nya på min msn såvida jag inte vet vilka de är. smile.gif
Tack för varningen iaf. wub.gif
malin72
tydligen så addas inte personen till....alltså om jag öppnar den så skickas den till alla jag har på min lista så det blir ett mail från mig till andra...om ni fattade vad jag menar unsure.gif unsure.gif så av misstag om någon man har på sin lista råkar öppna så ska den skickas till alla den har på sin mm
Kathy
CITAT (malin72 @ 30-12-2006, 19:08)
tydligen så addas inte personen till....alltså om jag öppnar den så skickas den till alla jag har på min lista så det blir ett mail från mig till andra...om ni fattade vad jag menar unsure.gif unsure.gif så av misstag om någon man har på sin lista råkar öppna så ska den skickas till alla den har på sin mm

Aha.......på så vis.
Då vet jag.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon