Full version: Glädjebesked!
Tante Morgan
Jag har fått ett lyckobesked som jag väntat på hela hösten!:D
Jag kom in på en grundkurs i trädgårdsanläggning som börjar i januari!!:lol: Tjohoo!!
Det ska bli så roligt! Äntligen får jag ägna min tid åt det jag vill!!!
Förhoppningsvis kan det leda till ett "grönt" jobb också - då blir jag lycklig...wub.gifwub.gifrolleyes.giftongue.gif

Mitt långsiktiga mål är att bli Trädgårdsmästare men det kräver studier på fastlandet. Och jag vill jobba nåt år först här på Gotland så det får vänta lite.

Gott Nytt År från en lycklig och
förväntansfull Tante Morgan!!
Irene_L
Åh vad roligt för dig!!! rolleyes.gif
Lycka till med kursen och ett Gott Nytt År
önskar
Irene
Alba
Vilket underbart slut på 2006.

Lycka till i januari och Gott Nytt År
Helen i Piteå Zon 5
Jättekul! Grattis! biggrin.gif / Helen
Wetter
grattis biggrin.gif
zaaritha
Lycka till o Ett Fint 2007, önskar jag dej!
mamamaggan
Ett stort GRATTIS och lycka till!
Boxer
Grattis, vad kul! Jag går själv på trädgårdsutbildning, så jag vet hur det är att komma in på det som man allra helst håller på med. laugh.gif wub.gif
Tesa
GRATTIS..
...jag skall själv börja en trädgårdsutbildning i vår så jag förstår preciiiis.. tongue.gif
kerstin z5-6
Jättegrattis till dej Morgan ! smile.gif
Tante Morgan
Tack Alla för era glada tillrop!!
Det känns helt overkligt att jag sak få gå den här kursen... wub.gif blink.gif
Jag väntar mig nästan att de ska ringa från skolan och säga att de gjort fel i antagningen eller nåt... ohmy.gif unsure.gif
Det bästa är att verkligen få snöa in på sitt favvoämne...önskar jag hade en litteraturlista så jag kan börja läsa på redan nu!!!! Men jag får väl hålla mig två veckor till...
Jag lovar att jag kommer att använda det här forumet och Er guldklimpar här inne som den enorma kunskapsbank ni är!! rolleyes.gif smile.gif smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon