Full version: nyårshälsning
Åsa, mälardalen zon 2
Såhär får vi fira nyår iår. Jag är hemma hos mina föräldrar och vi är hundvakt åt syrrans hund problemet är bara att mina föräldrars hund löper (och vi vill inte ha fler hundar) så vi har fått spärra av vardagsrummet så båda hundarna får vara med, som tur är är ingen av dem skotträdd.

malin72
nämen då wub.gif wub.gif dom ser ju lite lessna ut rolleyes.gif varför ska jag var här och du där tongue.gif tongue.gif
ge dom en gott nytt års kram

och gott nytt till dig själv med smile.gif
zaaritha
Gott Nytt År till dej o klappa hundarna från mej!
Leia
Kompostgaller - hundägarens bästa vän! biggrin.gif wub.gif
Lilla Selma
GOTT NYTT ÅR alla Odlaiter! Det smäller runt knutarna och alla tre kissarna är väldigt betänksamma - Sture klamrar sig fast vid mattes axel, Eskil sitter i husses knä och Nisse ligger på golvet med stooora svarta ögon.

Det pratas mycket om skotträdda hundar - det är inte kul att vara kisse heller när det smäller och blixtrar... unsure.gif

Hälsar Selma
Kathy
God fortsättning!

Här gick det alldeles utmärkt med Hugo och Ikaros och nyårsraketer. (vi var fundersamma över hur det skulle gå......) De var lugna som filbunkar, så vi bestämde oss för att klä på oss och gå ut och titta på raketerna istället, när vi inte behövde finnas till hands för dem och lugna dem.
AnitaO
CITAT (Leia @ 31-12-2006, 22:10)
Kompostgaller - hundägarens bästa vän! biggrin.gif wub.gif

Så sant, så sant biggrin.gif

Hoppas ni fick lite lugn och ro i alla fall Åsa.
Förhoppningsvis var inte tiken i höglöp i alla fall smile.gif
amaira
Nyår med förhinder? laugh.gif (I alla fall med staket)

Gott Nytt År till er alla och alla goa lurviga och icke-lurviga vänner.
Helen i Skåne
Våra katter var också helt lugna, de satt mest i fönstret och tittade på alla raketerna wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon