Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66
Gillan
Nu får vi vänta med spänning på vad hon bestämmer sig för rolleyes.gif laugh.gif
Kathy
CITAT (Evgeni @ 08-01-2007, 16:14)
Nu får vi vänta med spänning på vad hon bestämmer sig för rolleyes.gif  :lol:

Inte lätt det här......
Vet inte ens vart man ändrar namnet någonstanns...... wacko.gif (har kikat runt i kontrollpanelen...)
Biggan_
Grattis Scrollan! Välkommen in i klubben! biggrin.gif
Magdis
Jag har sett att de skrivit förut att man måste ha 5001 inlägg innan raden för personlig titel kommer fram. Och nu har du ju 5001! smile.gif
Kathy
CITAT (Birgitta P @ 08-01-2007, 16:16)
Grattis Scrollan! Välkommen in i klubben! biggrin.gif

laugh.gif biggrin.gif Tack för det! Nu får du berätta hur man lägger in eget namn.... tongue.gif
Biggan_
CITAT (Scrollan @ 08-01-2007, 16:15)
Nu får vi vänta med spänning på vad hon bestämmer sig för rolleyes.gif  laugh.gif

Inte lätt det här......
Vet inte ens vart man ändrar namnet någonstanns...... wacko.gif (har kikat runt i kontrollpanelen...)

Redigera profilinformation! smile.gif
Biggan_
...så sitter man här och väntar i spänning, och jag som skall iväg o jobba! ohmy.gif
Kathy
CITAT (Birgitta P @ 08-01-2007, 16:18)
CITAT (Scrollan @ 08-01-2007, 16:15)
Nu får vi vänta med spänning på vad hon bestämmer sig för rolleyes.gif  laugh.gif

Inte lätt det här......

Redigera profilinformation! smile.gif

Nu hittade jag den tomma rutan....den var ju högst upp. biggrin.gif
Gillan
CITAT (Birgitta P @ 08-01-2007, 16:22)
...så sitter man här och väntar i spänning, och jag som skall iväg o jobba! ohmy.gif

Och för mig är det matlagningstajm, så jag får väl se senare kanske, om hon nu bestämmer sig idag rolleyes.gif smile.gif
Kathy
CITAT (Evgeni @ 08-01-2007, 16:24)
...så sitter man här och väntar i spänning, och jag som skall iväg o jobba!  :o

Och för mig är det matlagningstajm, så jag får väl se senare kanske, om hon nu bestämmer sig idag rolleyes.gif smile.gif

*ole, dole, doff, kinke, lane, koff, koffe, lane, binke, bane, ole, dole doff* ....."räknar mellan de olika titelalternativen". tongue.gif
AnitaO
Kom igen nu Scrollan rolleyes.gif laugh.gif
Magdis
Maken är hemma o ska äta innan han far iväg o jobbar lite till o Caroline frågade om de skulle leka. Han svarar nej, jag ska iväg o jobba en sväng till. Men varför kommer du hem hela tiden då? skriker Caroline laugh.gif

(Han var hemma och åt lunch förut idag också) biggrin.gif
malin72
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 08-01-2007, 17:39)
Maken är hemma o ska äta innan han far iväg o jobbar lite till o Caroline frågade om de skulle leka. Han svarar nej, jag ska iväg o jobba en sväng till. Men varför kommer du hem hela tiden då? skriker Caroline laugh.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif wub.gif ja det var sött
malin72
CITAT (Scrollan @ 08-01-2007, 16:26)
...så sitter man här och väntar i spänning, och jag som skall iväg o jobba!  ohmy.gif

*ole, dole, doff, kinke, lane, koff, koffe, lane, binke, bane, ole, dole doff* ....."räknar mellan de olika titelalternativen". tongue.gif

vi väntar tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif
anna_rispan
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 08-01-2007, 17:39)

Å, man är så härligt logisk i den åldern. Eller hur. Det är nästan så jag minns det själv. För ungefär 20 år sen... Hehehehe
malin72
usch jag skrattar så tårarna rinner åt det som händer i min tråd kan dom redan ha grott....dom tror att jag e galen här hemma laugh.gif laugh.gif laugh.gif
anna_rispan
CITAT (malin72 @ 08-01-2007, 17:56)
usch jag skrattar så tårarna rinner åt det som händer i min tråd kan dom redan ha grott....dom tror att jag e galen här hemma laugh.gif laugh.gif laugh.gif

???? det där låter roligt! men jag förstår inte...har du odlat nåt?
malin72
CITAT (anna_rispan @ 08-01-2007, 17:57)
usch jag skrattar så tårarna rinner åt det som händer i min tråd kan dom redan ha grott....dom tror att jag e galen här hemma laugh.gif  :lol:  :lol:

laugh.gif laugh.gif laugh.gif jaaaaaaaaa
Gillan
CITAT (malin72 @ 08-01-2007, 18:02)
CITAT (anna_rispan @ 08-01-2007, 17:57)
usch jag skrattar så tårarna rinner åt det som händer i min tråd kan dom redan ha grott....dom tror att jag e galen här hemma laugh.gif  laugh.gif  laugh.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif jaaaaaaaaa

Jösses amalia malin, du är för skön du. Har nyss läst om dina bravader ohmy.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
anna_rispan
Jag tro jag hittade det jag med. I förökningsdelen va?
Hoppas att det går bra med sådderna nu.
malin72
laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif jag herregud hoppas allt klarar sig nu när jag ska ha växter på 90cm inne biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Kathy
CITAT (malin72 @ 08-01-2007, 17:41)
CITAT (Scrollan @ 08-01-2007, 16:26)
...så sitter man här och väntar i spänning, och jag som skall iväg o jobba!  ohmy.gif

vi väntar tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif

Blir nog ingen egen titel............idag. unsure.gif
Magdis
CITAT (Scrollan @ 08-01-2007, 18:37)
Blir nog ingen egen titel............idag. unsure.gif

Blev det beslutsångest? rolleyes.gif
malin72
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 08-01-2007, 18:39)
Blir nog ingen egen titel............idag.  :unsure:

kan man inte ändra den sen igen unsure.gif unsure.gif
Kathy
Blir nog ingen egen titel............idag.  unsure.gif

Brist på fantasi....
...även om det var bra tips jag fick. smile.gif
Magdis
CITAT (malin72 @ 08-01-2007, 18:40)

Jodå det ska man kunna. Tänk på Reserv t.ex som haft allt från "den helige ande" till "No more mister niceguy" laugh.gif
Kathy
CITAT (malin72 @ 08-01-2007, 18:40)

Det kanske man kan.....?
Gillan
CITAT (Scrollan @ 08-01-2007, 18:41)

Brist på fantasi....
...även om det var bra tips jag fick. smile.gif

Det där kan jag förstå, jag har min redan klar och färdig, även om jag får vänta ett år till. Men hur många bra förslag man än skulle få, så måste det ju kännas som " en själv " rolleyes.gif wub.gif . Så hur nyfiken jag än är, ska jag försöka " tåla " mig rolleyes.gif wub.gif laugh.gif laugh.gif
AnitaO
Jag har ju iofs en bit kvar, men har också beslutsångest.
Så är det nån som har nåt bra förslag redan nu så noterar jag det gärna rolleyes.gif
Fialotta
Vad skönt man slipper ha besluspångest på lääääänge ännu laugh.gif tongue.gif laugh.gif
Magdis
CITAT (maudan @ 08-01-2007, 18:57)
Vad skönt man slipper ha besluspångest på lääääänge ännu laugh.gif tongue.gif laugh.gif

Då har du ju god tid att komma på nåt bra! biggrin.gif
Gillan
Ha,ha, vi kanske skulle starta en tråd som handlar om vad som är signifikativt för var och en? Då finns det säkert hur mycket som helst för vederbörande att välja mellan när det är dags rolleyes.gif tongue.gif laugh.gif laugh.gif
Kathy
Nu blev det en temporär titel. laugh.gif
Gillan
CITAT (Scrollan @ 08-01-2007, 19:02)

Helt okej så länge tycker jag smile.gif wub.gif
malin72

laugh.gif laugh.gif kanom bra
Fialotta

Bra tyckte jag...sen kan man ju ändra efter hur man känner sig kanske...t.e.x nån dag man är glad eller nåndag kanske man är skitsur...titeln kan ju skifta tongue.gif
Kathy
Här regnar det nu......och jag har en kisse som har ååååååsikter om att han bara måååååste gå ut och spana.
Nu ska han härdas..... tongue.gif
Mannen ska ut och promenera med kissen....

Jag ska fortsätta att strippa lägenheten på julsaker. (jobbade i helgen så då blev det inte av)
AnitaO
CITAT (Evgeni @ 08-01-2007, 19:01)
Ha,ha, vi kanske skulle starta en tråd som handlar om vad som är signifikativt för var och en? Då finns det säkert hur mycket som helst för vederbörande att välja mellan när det är dags rolleyes.gif tongue.gif laugh.gif laugh.gif

Ganska kul idé laugh.gif
Intressant att få höra vad folk som man aldrig har träffat bildat sig för uppfattning om vem man är.
Gillan
CITAT (AnitaGg @ 08-01-2007, 19:18)
CITAT (Evgeni @ 08-01-2007, 19:01)
Ha,ha, vi kanske skulle starta en tråd som handlar om vad som  är signifikativt för var och en? Då finns det säkert hur mycket som helst för vederbörande att välja mellan när det är dags rolleyes.gif  :P  :lol:  :lol:

Ganska kul idé laugh.gif
Intressant att få höra vad folk som man aldrig har träffat bildat sig för uppfattning om vem man är.

Jag tror man skulle få sig en hel del frågetecken?....aha-upplevelser!......och en hel del som man själv vet om............på gott och ont.....jag skulle tycka att det vore kul, riktigt kul wub.gif laugh.gif laugh.gif
Alba
CITAT (AnitaGg @ 08-01-2007, 18:53)
Så är det nån som har nåt bra förslag redan nu så noterar jag det gärna  rolleyes.gif

Golden Lady - med tanke på hundarna
Gillan
Men hör ni? Hur kan det vara möjligt att gå från fullt frisk, för ca fyra timmar sedan och känna sig som nåt nån skulle ha " sketet " ut nu? Jag är helt yr i huvudet, har feber ( vet inte hur hög ), och vansinnigt ont i halsen ohmy.gif

Hur kan det gå så fort blink.gif wacko.gif
Alba

Den var ju bra !
Gillan
CITAT (Alba @ 08-01-2007, 19:32)
CITAT (AnitaGg @ 08-01-2007, 18:53)
Så är det nån som har nåt bra förslag redan nu så noterar jag det gärna  rolleyes.gif

Golden Lady - med tanke på hundarna

Näe........alldeles för enkelt wub.gif .Det finnns sååå mycket mer att säga om Anita än hennes hundar. Som visserligen är helt underbara, men hon är mer än hundarna , om ni förstår vad jag menar wub.gif
Magdis
CITAT (Evgeni @ 08-01-2007, 19:36)
Men hör ni? Hur kan det vara möjligt att gå från fullt frisk, för ca fyra timmar sedan och känna sig som nåt nån skulle ha " sketet " ut nu? Jag är helt yr i huvudet, har feber ( vet inte hur hög ), och vansinnigt ont i halsen ohmy.gif

Ja du..det halsonda är ju lite konstigt att det kommer så snabbt men feber kan ju komma plötsligt. Som när jag fick värk i kroppen o feber häromnatten...det kom ju som en blixt från klar himmel. Å andra sidan var det över på mindre än ett dygn också.

Krya på dig! wub.gif
Fialotta

Usch...låter läbbigt....Krya på dig o bädda ner dig lite wub.gif
Alba

Influensan slår ofta till som en blixt.

Krya på dig.
Gillan
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 08-01-2007, 19:40)

Hur kan det gå så fort blink.gif  :wacko:

Ja du..det halsonda är ju lite konstigt att det kommer så snabbt men feber kan ju komma plötsligt. Som när jag fick värk i kroppen o feber häromnatten...det kom ju som en blixt från klar himmel. Å andra sidan var det över på mindre än ett dygn också.

Krya på dig! wub.gif

Tack wub.gif , jag är bara så helt konfunderad? Att det ens är möjligt?
Förmodligen är jag helt frisk imorgon igen rolleyes.gif wub.gif laugh.gif

Kan det gå fort åt ett håll......kan det väl gå lika fort åt andra hållet rolleyes.gif
Fialotta
...............Somna till lite bara tongue.gif
Kathy
CITAT (maudan @ 08-01-2007, 20:09)

Är du inte i fel tråd med bilden, maudan? biggrin.gif wub.gif

edit: attans vad snabb du var där. laugh.gif
Fialotta
CITAT (Scrollan @ 08-01-2007, 20:10)
CITAT (maudan @ 08-01-2007, 20:09)

Är du inte i fel tråd med bilden, maudan? biggrin.gif wub.gif

Jo...jag sa ju att jag somna till...är det inte mysko med bilden så är det fel tråd...får nog attan gå o sova tongue.gif laugh.gif tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon