Kathy
Ibland är det tufft att vara nyckelpiga...

Länk.
karjo
Åh, vilken vacker bild!! wub.gif
Kathy
CITAT (karjo @ 02-01-2007, 07:41)
Åh, vilken vacker bild!! wub.gif

Det fanns många, fantastiska naturbilder på sidan. wub.gif
Blomstertanten
Oj,oj,oj vilka underbart vackra bilder wub.gif
Monarda
Hisnande vackra bilder!

Faktiskt så har jag sett två nyckelpigor idag. En kröp på väggen på kontoret och en hemma här i köket nyss. Bägge hade bara två prickar.
Måste vara svårt för dom att försörja sig nu. Den som jag hittade hemma satte jag ner i källarfönstret på min (förhoppningsvis) övervintrande fuchsia. Hoppas den hittar nån liten övervintrande bladlus.
amaira
Ooo jösses en sån vacker bild! wub.gif
Tjosan
Fin bild, synd bara att den är iscensatt... fotografen har sprutat med vattenflaska innan..
Kathy
CITAT (Tjosan @ 16-01-2007, 20:07)
Fin bild, synd bara att den är iscensatt... fotografen har sprutat med vattenflaska innan..

Aha, du känner fotografen? wub.gif Hälsa honom/henne att fotot är fantastiskt. wub.gif
Tjosan
CITAT (Scrollan @ 16-01-2007, 20:11)

Aha, du känner fotografen? wub.gif Hälsa honom/henne att fotot är fantastiskt. wub.gif

Sa jag det? Nej jag känner inte fotografen.
Kathy
CITAT (Tjosan @ 16-01-2007, 20:59)
CITAT (Scrollan @ 16-01-2007, 20:11)

Sa jag det? Nej jag känner inte fotografen.

Jag utgick ifrån det eftersom du visste hur fotografen gått tillväga. wub.gif
Tjosan
Ja det är tydligt att det är så det gott tillväga. Vatten ter sig inte på det viset i naturen.. Du får gärna ha en annan åsikt om du vill. smile.gif
Jag kan förståss vidareutveckla och utförligt förklara varför jag påstår bilden är iscensatt.
Att det är en fin bild du visat oss här har jag redan sagt.. biggrin.gif
Kathy
CITAT (Tjosan @ 18-01-2007, 17:29)
Ja det är tydligt att det är så det gott tillväga. Vatten ter sig inte på det viset i naturen.. Du får gärna ha en annan åsikt om du vill. smile.gif
Jag kan förståss vidareutveckla och utförligt förklara varför jag påstår bilden är iscensatt.
Att det är en fin bild du visat oss här har jag redan sagt.. biggrin.gif

Säg den naturbild som inte är iscensatt... rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon