Full version: Hjälp
Kristina zon 3
Hej supporten!

Försöker att skapa ett eget fotoalbum, men det går inte bra. Hade glömt mitt lösenord, men fick ett nytt som jag har aktiverat. Med lösenordet fick jag också ett användareid. Gick sedan in på album och valde skapa ett nytt. Anger mitt nya användarid, lösenord, osv. Får sedan till svar att ett album redan finns med det användarid jag angett. ?????

Någon som har idéer om vad jag gör för fel?

Kristina
Berith
Är det när du försöker skapa ett album som det redan finns ett med det namnet? Eller är det när du försöker registrera dej?
Kristina zon 3
??? När jag försöker skapa ett album. Sidan där jag kan välja att titta på demoalbum eller skapa ett eget. Fast jag förstår inte riktigt, registrera mig? är jag väl eftersom jag är inloggad?

Kristina
Berith
Ok! smile.gif

Du säger ju i första inlägget att "Får sedan till svar att ett album redan finns med det användarid jag angett."

Om det redan finns ett album med det namnet så går det inte att skapa ett till med samma namn. Testa att skapa ett med annat namn!

Men! wink.gif Om du klickar på 'Album' längre upp på sidan så kan du ju välja mellan att 'Registrera' dej eller 'Logga in'. Där har du loggat in alltså?
Kristina zon 3
Skratta eller gråta eller snart både och. Går jag in på album och försöker skapa ett nytt, får jag meddelandet det finns redan ett med denna e-post. Försöker då logga in (längst upp till vänster) men får då felmeddelandet att användarid eller lösenord är fel. Fick ett nytt användarid och lösenord i går (hade tappat bort mitt gamla). Lösenordet har jag ändrat idag, men om jag fattat rätt kan jag inte ändra användarid.

(Jag har ju tagit bilder, och vill så gärna visa dem) sad.gif

Kristina
Berith
Skratta du! biggrin.gif Det är mycket roligare.
Grattis, såg att albumet funkade nu.
pa kalmar
Försöker att skapa ett eget fotoalbum, men det går inte bra. Hade glömt mitt lösenord, men fick ett nytt som jag har aktiverat. Med lösenordet fick jag också ett användareid. Gick sedan in på album och valde skapa ett nytt. Anger mitt nya användarid, lösenord, osv. Får sedan till svar att ett album redan finns med det användarid jag angett. ?????

Någon som har idéer om vad jag gör för fel?

Jag är inloggad men blir ändå ombedd att registrera mig eller logga in.

???
wacko.gif
Ingemar
Det beror på att du försökte skapa ett nytt album med samma användar-id . Använd uppgifterna du fick och LOGGA IN med dem istället, då bör det fungera.

Går det inte ändå så hör av dig direkt till mig så ska jag ordna det!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon