Full version: Dagens hundbild
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Floppy
Måste bara visa Ludde som vart alldeles färdig efter våran långpromenad idag...han vart så slut så han la sig på mattes tvätthög som matte precis hade slängt ut över sängen för att sorteras...

...slutsorterat av tvätt...upptaget av hund... laugh.gif
malin72
CITAT (Floppy @ 23-01-2007, 16:21)
Måste bara visa Ludde som vart alldeles färdig efter våran långpromenad idag...han vart så slut så han la sig på mattes tvätthög som matte precis hade slängt ut över sängen för att sorteras...

ja dom är ju för härliga laugh.gif laugh.gif wub.gif
Anki på Öland
Här är fler som älskar snö och kyla!!

Anki
Floppy
Ser ut å riktigt kul voffsarna... wub.gif

Vad är det för ras på dem?...det har du säkert skrivit nånstanns men jag orkar inte leta... tongue.gif
AnitaO
CITAT (Floppy @ 24-01-2007, 16:05)
Ser ut å riktigt kul voffsarna... wub.gif

Vad är det för ras på dem?...det har du säkert skrivit nånstanns men jag orkar inte leta... tongue.gif

*räcker upp handen* rolleyes.gif
Tibetansk Terrier
Floppy
...aha...okej...söta... wub.gif
Inga från Närke

Blir mer och mer intresserad av rasen.
Funderar ju skarpt på att köpa en hund när jag slutar jobba och denna är en av favoriterna.
Floppy
CITAT (Inga från Närke @ 24-01-2007, 22:13)

...slutsorterat av tvätt...upptaget av hund...  :lol:

Blir mer och mer intresserad av rasen.
Funderar ju skarpt på att köpa en hund när jag slutar jobba och denna är en av favoriterna.

Köp, köp, köp, köööööp....heeeelt underbar ras...
En bild säger ju mer än tusen ord...eller vad den nu heter... laugh.gif tongue.gif wub.gif
Ludde endast 4 veckor gammal... wub.gif wub.gif wub.gif
Kathy
Härliga hundbilder. wub.gif wub.gif wub.gif
Summersun
Här är våra gullegrisar, Wanda och Wilma smile.gif

AnitaO
CITAT (Summersun @ 25-01-2007, 10:28)
Här är våra gullegrisar, Wanda och Wilma smile.gif

Väääligt intressant fotograf tydligen laugh.gif wub.gif
Summersun
Oftast står Wanda inte stilla ens två sekunder när man skall fota, men idag lyckades det lite bättre...

Berit
Här är Maiken som snart slipper snö på nosen, för hon skall åka till varmare länder och vara borta minst en månad.

Här är hennes resväska som hon förvarar sina rosetter i. tongue.gif
Leia
CITAT (Berit @ 28-01-2007, 13:03)

laugh.gif wub.gif

Så söt hon är! wub.gif

Min mamma födde upp Shi-tzu när jag var barn, hon påminner om en, fast de har lite plattare nosar. smile.gif wub.gif
Berit
Tack Leia, visst är hon söt min lilla bastard. Hennes pappa är en Bichon Frisee och mamman är Shi-tzu och Lhasa apso rolleyes.gif
askar
CITAT (Berit @ 28-01-2007, 13:03)
Här är Maiken som snart slipper snö på nosen, för hon skall åka till varmare länder och vara borta minst en månad.

Där är hon ju wub.gif jag nämnde henne i någon tråd igår... det var efter vi sett Top dog och Maiken i det programmet var mycket lik din Maiken. smile.gif

Så mysigt ni kommer att ha det i varmare trakter. smile.gif
Söt väska.
Flyguy
Snö är skoj, fast det är svårt att räkna hundar när det handlar om puli... laugh.gif

Jo, det är 2 stycken! biggrin.gif
AnitaO
Husse hade kameran med sig idag.
Han skulle förmodligen testa att zooma lite laugh.gif
Nåja, söta är dom i alla fall Tulo och Ayla wub.gif

Alba
Åh så underbara hundar ni har.
stennie
Tiny blev 3 år i förrgår wub.gif

*Stintan*
Här är min hjärtevän som snart fyller 12 wub.gif wub.gif wub.gif
sudden
här är min max wub.gif

han tror han är kattmamma och det tror katterna oxå wub.gif wub.gif

den skäldpaddsmönstrade kissen heter skalman och brukar snutta på max emellanåt wub.gif

Summersun
CITAT (sudden @ 18-02-2007, 18:30)
här är min max  :wub:

Åååh, vilken fin Max wub.gif
Kissemissarna är också underbara wub.gif
sudden
CITAT (Summersun @ 18-02-2007, 19:13)
CITAT (sudden @ 18-02-2007, 18:30)
här är min max  wub.gif

Åååh, vilken fin Max wub.gif
Kissemissarna är också underbara wub.gif

ja visst är de charmiga de små trollen laugh.gif wub.gif
Almdalen
Här är mina två godingar Nisse o Elsa

Men oftast så ser de ut så här
yenny
Och jag som tycker min katt tar mycka plats i soffan laugh.gif
De ser jättefina ut wub.gif
sudden
hahaha oj så mysiga de såg ut wub.gif
KarinWikman
Lyckliga ni som har så fina hundar och kissar med för den delen. Längtar så efter en vän, men det får vänta tills jag går i pension om 3 1/2 år, men då ska jag ha flera stycken hundar igen yahoo.gif

Max och kissarna är bara för ljuvliga och rottisar tillhör en av mina favoritraser!
silos
Här är Ajar sonens Schäfer hane;som bor hos mig.

Wilmer
Silos, vilken go' blick han har!
Leia
Idag har "snott" en bild ur en odla medlems fotoalbum. Såg en så härlig Boxerbild i "Boxers" album. Hoppas att det är ok Boxer!
yenny
Vilken härlig bild wub.gif
Ciczi
Appropå den roliga boxern i full fart... här kommer en till!

halvsekunden efter bilden är tagen springer han på mig och håller på att välta mig över ända... biggrin.gif

Ciczi
pejori
var ska man lägga sig när man är hund, nybadad och jätteblöt??? confused.gif confused.gif

jo...självklart i mattes säng crying.gif crying.gif dunno.gif

Gillan
CITAT (pejori @ 11-03-2007, 19:22) *
var ska man lägga sig när man är hund, nybadad och jätteblöt??? confused.gif confused.gif

jo...självklart i mattes säng crying.gif crying.gif dunno.gif

Ser inte ut som om du fått plats ändå vad jag kan se giggle.gif ................fast du kanske brukar få ligga nere vid fotänden g.gif giggle.gif
pejori
nä...där ligger katterna...men jag har det så varmt och skönt så...dom ligger nära hela natten blushing.gif innocent.gif
Anki på Öland
Har fått hem en av mina "bebisar" som jag fått leasa och som snart skall ha en kull valpar här.

[attachment=386:070311stina.jpg]

Anki
evelina
Åh vad spännande,hoppas på bilder längre fram.
Dina små yrväder är så fina. wub.gif
silos

Lille Olle är trött efter långpromenad.
Anki på Öland
CITAT (Anki på Öland @ 12-03-2007, 00:07) *
Har fått hem en av mina "bebisar" som jag fått leasa och som snart skall ha en kull valpar här.

[attachment=386:070311stina.jpg]

Anki

Attans dålig utdelning på valpfronten........ en liten tjej bara!

[attachment=486:valp3.jpg]

Anki
silos

Här är Olle igen.
silos

Här är Ajar som blir 12 år i April och jag är så glad att kunna ta bilder på mina kära vovvar;Ajar är min sons hund,men är alltid hos mig.
aldo
[attachment=519:Bandol_V...007._021.jpg]

Dagens boxer .
cic
Ååå, vad jag saknar min hund.. sad.gif

Fina hundar ni har allihopa! smile.gif wub.gif
Farmor
Vad har hänt cic? Hade inte du en underbar valp som blev en stor vacker hund som du visade jättefina bilder på.

Jag är inte så bra på hundraser, men var det inte en labrador?
Leia
CITAT (Farmor @ 19-03-2007, 16:49) *
Vad har hänt cic? Hade inte du en underbar valp som blev en stor vacker hund som du visade jättefina bilder på.

Jag är inte så bra på hundraser, men var det inte en labrador?

Nej Keno är en "Flat". smile.gif Jag undrar jag med vad som har hänt? Varför har du inte kvar honom?

CITAT (aldo @ 17-03-2007, 22:29) *
[attachment=519:Bandol_V...007._021.jpg]
Dagens boxer .

wub.gif Är det din boxer?
cic
Jo, jag hade en alldeles underbar flatpojke som heter Keno. Men jag har separerat från Kenos husse.. Och i början hade vi så mycket delad vårdnad som det gick. Men sen (efter en del tjafs om helt andra saker) bestämde han sig för att han inte ville att jag skulle ha hunden alls. Jag har varken ork eller lust att bråka med honom. Han vill såra och göra mig ledsen, och hunden är hans bästa vapen.. sad.gif
Snöflinga
trostar.gif Förstår att du är ledsen ... tröstkram ...
Farmor
Om jag bara kom åt skulle jag vilja smiska till ditt ex känns det som. Elakhet och missunnsamhet borde vara förbjudet. rtfm.gif ranting.gif

Hoppas innerligt att han får förnuftet tillbaka och skickar en varm kram till dig. trostar.gif
Inga från Närke
Jag och min sambo har blivit med hundvalp så nu är friden slut a0a.gif :

[attachment=607:2007_03_...lpreda_3.JPG]

Pappan är dvärgpudel, mamman dvärgpudel+puli, Han heter Nemo och är född 07-01-16
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon