abborrmaster
Kl 8 ikväll i hässelby gård... Det är ungdomsgården där, den heter Lyktan, fett lätt o hitta till.. Annars ringer man mej på 0702344733!

KOM IKVÄLL O ROCKA ARSLET AV ER!!!!!!!!!!!!!

I annat fall, lägg namnet på minnet - running with scissors

/Simon
Betty
Vad kul att ni ska ha en spelning! Hoppas det kommer mycket folk och lyssnar på er! Kan tyvärr inte komma ner och kolla in er... bor typ 100 mil
norrut... laugh.gif Lycka till i alla fall! smile.gif
Hannele
Lycka till! smile.gif
Kattmatte
Kul! Hoppas det blir bra med ös.
Jörgen
Synd att man bor i Malmö annars hade jag absolut kommit och hört. Ni har väl inte en demoinspelning, jäkligt nyfiken på hur ni låter?
Fialotta
Lycka till Simon rolleyes.gif
digitalkarin
Fan då, jag missade! hade vart kul å höra. Gick det bra?
abborrmaster
tack tack, det gick rätt bra!

En grej blev lite fel, glömmde soundchecka min gittar (jag drar bara solos o lite smågrejer eftersom jag sjunger, dansar runt, skriker puttar publiken etc. haha) så när jag skulle dra solot i första låten (nirvana covern smells like teenage spirit) så var det inget ljud alls... Men solot va ändå i slutet...

Förbandet (!) fick avbryta ganska ofta...

Men vahetere...... Sen drog vi en liten presentationsgrej av alla, DANIEL ALLMIGHTY JYDEN PÅ TRUMMOR *trumsolo*.... etc o så... Gick fett... Drog en egen låt som gick fett bra.... Sen en maiden cover som oxå gick rätt okej... Till sist en egen låt som vi inte lyckats lira alla förrän idag men den gick rätt okej!

Fick mycke berömm för att jag drar upp publiken utav bara helvete... De satt i sofforna o så tills förbandet sluta spela då såklart... wink.gif

Wohoo.... Fan nu vill vi bara ha liite fler spelningar... Kanske blir på nån skolavslutning men thats it.. O replokalerna e stängda oxå =/

/Simon
abborrmaster
Heh and btw, vi har en studioinspelad låt... Vi ska få den på cd imorrn så den kan jag nog fixa till mp3...

Har iof. konsären på minidisc men vet inte hur man gör till mp3...

/Simon
Eva i Skåne
Man kan koppla minidiscen direkt till ljudkortet. Dra sladd från hörlursuttaget på minidiscen och koppla till ljudkortet på baksidan av datorn

Så säger min son, men jag förstår inget wacko.gif
abborrmaster
joo... Jag har lixom spelat in enminuts wav filer med ljudinspelaren...

Men jag måste ha ett bättre program för o få med allt, och på mp3.

/Simon
Ina
HEJA!
Hade jag bott lite närmare Hässelby hade jag kommit och varit fanclub... Har visserligen inte lika många mil som Betty att skylla på, men 40 mil är också lite långt. sad.gif

Säj till när du har fixat mp3! smile.gif
abborrmaster
CITAT (Ina @ 06-06-2003, 18:17)
Säj till när du har fixat mp3! smile.gif

lungt... Men du kan få minutsklipp ala wav via icq redan nu ju =)

/Simon
*Felix matte*
Hoppas att du klurar ut mp3 frågan
Här får du länk till grupp som lagt ut låtar på nätet.
Lycka till med bandet!

http://www.punch-swe.tk/
abborrmaster
ni har adressen va? www.runningwscissors.tk
*Felix matte*
Det går inte att höra låtarna sad.gif
Testade med högerklick och allt men fick bara texten sad.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon