Louise i Göteborg
Nu är det över - och det känns i hela kroppen (och knoppen).

Vi har haft studentmottagning och helt säkert mår gräsmattan bättre av bubbelvingödningen änn vad parkettgolvet hade gjort. wacko.gif

Hela dagen hotade åskvärmen men regnet kom inte förän klockan elva, sen regnade det hela natten - hurra!!!

Min trägård ser ut som kriget, trasiga balonger överallt. Rabatterna har klarat sig ganska bra, vissa utsatta hörn är lite stukade men på det hela taget kunde det varit värre.

Nu skall jag inte ha kalas på länge........ Men:"som just har tatt studenten och gift sig och fått barn" Vi får väl se när det är dags för fortsättningen wink.gif
Hannele
Tack för tipset! tongue.gif
Jag får se till att vi skålar utomhus på fredag...
Tommy
Vill åsså ha regn!!! Mina frön är seeeeega att gro.

Men visst är det skönt att ha en trädgård at vistas i, i stället för att trängas i en lägenhet!?
helheten
Ja Tommy det är verkligen underbart med trädgård. I dag har jag varit på min koloni utan att göra annat än att sitta och njuta av det fina vädret. Kroppen ville inte annat efter gårdagens 7 timmars ogräsrens tongue.gif
Nu är åskan på väg och jag hoppas som en del av er på lite regn.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon