Fialotta
det här härliga blomspelet..... laugh.gif blomspel
AnitaO
Gah ... frustrerande rolleyes.gif laugh.gif
Gillan
CITAT (maudan @ 04-01-2007, 06:34)
det här härliga blomspelet.....kommer ihåg att Reserv va en fena på rabatter laugh.gif blomspel

Jooo, jag hade glömt bort det, och så är du tvungen och påminna en stackars slav så här rolleyes.gif . Varför gör du på detta viset maudan ohmy.gif tongue.gif laugh.gif laugh.gif
Fialotta
CITAT (Evgeni @ 04-01-2007, 08:26)
det här härliga blomspelet.....kommer ihåg att Reserv va en fena på rabatter laugh.gif blomspel

Jooo, jag hade glömt bort det, och så är du tvungen och påminna en stackars slav så här rolleyes.gif . Varför gör du på detta viset maudan ohmy.gif tongue.gif laugh.gif laugh.gif

laugh.gif laugh.gif Förlåt...men jag var uppe så tidigt och hitta spelet igen laugh.gif tongue.gif wub.gif
Gillan
CITAT (maudan @ 04-01-2007, 08:28)
CITAT (Evgeni @ 04-01-2007, 08:26)

laugh.gif laugh.gif Förlåt...men jag var uppe så tidigt och hitta spelet igen laugh.gif tongue.gif wub.gif

Du är helt klart förlåten biggrin.gif . Du gav förslag på en annan spelsida häromdan som också var rolig och beroendeframkallande wub.gif laugh.gif laugh.gif
askar
Jag har fastnat på spel.nu...
just nu sliter jag med Ocean Express... har fått den i full version av svärson. smile.gif
Gillan
CITAT (askar @ 04-01-2007, 08:31)
just nu sliter jag med Ocean Express... har fått den i full version av svärson. smile.gif

Spel.nu eller Zylom, vari ligger skillnaden? Tyckte det såg ut som om spelen där kommer från Zylom?

Nåja, Ocean express är kul, och lite avis blir jag på att du fått " fullversionen" wub.gif
askar
CITAT (Evgeni @ 04-01-2007, 08:37)
CITAT (askar @ 04-01-2007, 08:31)
just nu sliter jag med Ocean Express... har fått den i full version  av svärson. smile.gif

Spel.nu eller Zylom, vari ligger skillnaden? Tyckte det såg ut som om spelen där kommer från Zylom?

Nåja, Ocean express är kul, och lite avis blir jag på att du fått " fullversionen" wub.gif

Kanske kommer all från Zylom...

jag har också fått fusktips, till o me i egen mapp på skrivbordet,
men jag har glömt hur man gör sad.gif laugh.gif
Betty
Jag spelar Snood sen en massa år tillbaka, kan inte sluta... rolleyes.gif
askar
CITAT (Betty @ 04-01-2007, 10:09)

Visst är det den där man skjuter bollar unsure.gif
Jag har haft den... fick av brorsan men vet inte om den finns kvar.
Svägerskan sitter också fast i det spelet sen flera år
tongue.gif
Betty
CITAT (askar @ 04-01-2007, 10:13)

tongue.gif

Ja det är den. Länk till Snood
askar
CITAT (Betty @ 04-01-2007, 11:45)
CITAT (askar @ 04-01-2007, 10:13)

tongue.gif

Ja det är den. Länk till Snood

Jag sökte och laddade ner den, har spelat några ggr
men usch vad svår "evil" är sad.gif
Snöflinga
Hemskt med spel mad.gif snacka om tidstjuvar ... Är nu helt fast på Bookworm, Zylom huh.gif Det tar ju nästan en och en halv timme men ändå kan jag inte hålla fingrarna i styr wub.gif
Anki på Öland
CITAT (Snöflinga @ 04-01-2007, 12:20)
Hemskt med spel mad.gif snacka om tidstjuvar ... Är nu helt fast på Bookworm, Zylom huh.gif Det tar ju nästan en och en halv timme men ändå kan jag inte hålla fingrarna i styr wub.gif

Hur 17 kan du hålla på så länge??? Jag tycker också den är rolig men jag får ju hela tiden röda W och kan inte komma på några ord alls med W.......
Anki
Snöflinga
CITAT (Anki på Öland @ 04-01-2007, 21:32)
Hemskt med spel  :angry:  snacka om tidstjuvar ... Är nu helt fast på Bookworm, Zylom  :huh:  Det tar ju nästan en och en halv timme men ändå kan jag inte hålla fingrarna i styr  :wub:

Hur 17 kan du hålla på så länge??? Jag tycker också den är rolig men jag får ju hela tiden röda W och kan inte komma på några ord alls med W.......
Anki

Inte alltid, men det händer rolleyes.gif Fast å'andra sidan är det inte, till motsats till de flesta andra spel tidsrelaterat, så man kan ju grunna lite längre ... Ja, W är svårt, Will vet jag och en del med engelsk stavning. Du har väl också kommit på att: a, är både ä och å - o, som ö ....
Anki på Öland
CITAT (Snöflinga @ 04-01-2007, 22:43)
CITAT (Anki på Öland @ 04-01-2007, 21:32)
Hemskt med spel  mad.gif  snacka om tidstjuvar ... Är nu helt fast på Bookworm, Zylom  huh.gif  Det tar ju nästan en och en halv timme men ändå kan jag inte hålla fingrarna i styr  wub.gif

Anki

Inte alltid, men det händer rolleyes.gif Fast å'andra sidan är det inte, till motsats till de flesta andra spel tidsrelaterat, så man kan ju grunna lite längre ... Ja, W är svårt, Will vet jag och en del med engelsk stavning. Du har väl också kommit på att: a, är både ä och å - o, som ö ....

Jadå det har jag. Men w, z och c förstör alltid för mig sad.gif
Anki
askar

Nu kan inte heller jag sluta spela Snood tongue.gif

Rekommenderas varmt. biggrin.gif
Betty
CITAT (askar @ 10-01-2007, 12:12)

Nu kan inte heller jag sluta spela Snood tongue.gif

Rekommenderas varmt. biggrin.gif

Så det kan gå! biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon