Full version: Så det kan gå
e_sedell
Ja, vad ska man säga tongue.gif Det är inte lätt.

http://www.youtube.com/watch?v=brcueZK5g-M
Piccante
Jag fick detta medelandet när jag klickade på länken:

This video may contain content that is inappropriate for some users, as flagged by YouTube's user community.

To view this video, please verify you are 18 or older by logging in or signing up.

Varför???
*Stintan*
Samma här ohmy.gif wink.gif
e_sedell
Jasso, hehe, känsligt

Det är en rallyförare som kör på målrakan och så står en tjej toppless, vilket föranleder att han tappar kontrollen av bilen och kör av. Ingen skadas, men det skymtas två bröst i bakgrunden. Det är nog därför.
askar
Jag såg då inga bröst... bara hur hon påkördes och bilen
tappade en del i framändan unsure.gif

Kanske var jag inte nog uppmärksam. rolleyes.gif
e_sedell
Det är ingen som blir påkörd. Kolla på föraren. Han vänder på huvudet efter tjejen och kör ur. Man ser bara brösten på den sissta filmrutorna.
Gossen Ruda
Typisk amerikansk dubbelmoral. Bröst är fy-fy trots att nätet vimlar av porrsidor. Man måste var över 18 för att få titta men är man under 1 går det bra, även att suga på dom. laugh.gif
anna_rispan
Är det dubbelmoral?? Det kanske är så att youtube inte spärras av såna där filter. Då är det väl bra att man kan varna för en del av filmerna. Jag är rätt äckelmagad. Skulle vilja att de varnade för tex, ormar genom näsan som jag såg i tidnigen häromdagen. O annat sånt. Typ ögon som poppar ur socklarna o......
Gossen Ruda
Vad är det som är så farligt att visa ett eller ett par bröst? Det är i betraktarens hjärna som upplevelsen bedöms och upplevs.
anna_rispan
Ja då är det väl bra om man kan välja bort det från början. unsure.gif Det finns väl hundra anledningar att välja bort saker. Det är väl bra att få veta vad inehållet är??
Gossen Ruda
Kanske, men i det här fallet fick man inte reda på varför. Hur gammal skall man vara för att få titta på spindlar? rolleyes.gif
anna_rispan
Okej, jag vet inte. Jag har inte kikat på länken än. Kanske inte gör det heller. Kraschande bilar ser jag ändå för sambon gillar rally.

Spindlar? Ja jag drog paralellen med ormar i näsan eftersom det är något jag reagera på. Ofta när folk skickar länkar så får man ju inte veta vad det är man kan få se. Rent allmänt allstå. Inte specifikt om det där klippet.

Vet ju inte hur funktionen på youtube funkar, men det kanske räcker med att en person vill lägga in en sån där varning? Då hjälper det ju inte riktigt att hundra andra tycker att det är en futtig sak?? unsure.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon