Full version: gyllenbär
malin72
är det någon som har några fröer till gyllenbär till övers rolleyes.gif
jag kan skicka frankerat kuvert eller byta till mig om jag har något ni vill ha unsure.gif wub.gif
malin72
ingen unsure.gif unsure.gif sad.gif
Tesa
Köp en lådda med bär och så frön därifrån...gror fint..
malin72
jo jag ska prova dom med men som sas i den andra tråden jag gjorde så var gyllenbär en annan sort än den i affären wink.gif
Tesa
Såg också det sen...hade inte läst den tråden.. rolleyes.gif
malin72
CITAT (Tesa @ 08-01-2007, 18:44)
Såg också det sen...hade inte läst den tråden.. rolleyes.gif

ok smile.gif smile.gif
Boxer
Jag ska kolla om jag har några kvar
karjo
Här är en till som är intresserad om det skulle finnas så det räcker. wub.gif
Boxer
Jag har hittat dom nu. Fröna tog jag i höstas av frukter som jag fick efter sådd av dessa. Är det rätt sort?
malin72
CITAT (Boxer @ 08-01-2007, 19:04)
Jag har hittat dom nu. Fröna tog jag i höstas av frukter som jag fick efter sådd av dessa. Är det rätt sort?

jo men måste det väl vara smile.gif om man läser den andra tråden som åsa skrev i smile.gif

den andra tråden
Boxer
malin72 och karjo! Jag har PM:at er! smile.gif
malin72
CITAT (Boxer @ 08-01-2007, 19:35)
malin72 och karjo! Jag har PM:at er! smile.gif

tongue.gif tongue.gif tongue.gif sitter och googlar dina andra erbjudanden wub.gif
fruberglund
Jag tar gärna också om det blir nåt över wub.gif Finns nog några köpefröer att byta med också om det skulle behövas smile.gif
Lady Hamilton
sad.gif Jag vet att jag är sent ute nu................................
men det verkar som att min sådd av köpta Gyllenbär frön går åt skogen mad.gif Sitter här med ca100 Physalis plantor wacko.gif tror att det kommit 3-4 plantor ur varje frö jag sått...................Men tittar jag i 'byttan' med Gyllenbärs frö-sådd så syns inte minsta till stymmelse till grodd..........Så är det någon som har frön över wub.gif PM:a mig
Merlin
Malin72 - jag har typ 100 gyllenbärsplantor på tillväxt just nu. Kan skicka några så smånigom om du vill ha smile.gif
zaaritha
Rowill på Tradera har till salu!
Lady Hamilton
wub.gif Jätte snällt av dig zaaritha.....grejen är att jag litar mer på en Odlait, OM det nu finns någon som har fröer kvar smile.gif Men jag skall gå in och kolla Tack ska du ha smile.gif
zaaritha
Har köpt av honom i 4 år nu o det har alltid vart okej!
Han är seriös!
Lady Hamilton
Om du säger att han är seriös...........då tror jag på dig wub.gif Men än har jag lite tid på mig att lägga bud smile.gif Tack igen zaaritha (det är just sådana tips som du 'gett mig ' som man behöver¨) wub.gif
malin72
CITAT (Merlin @ 16-02-2007, 20:58)
Malin72 - jag har typ 100 gyllenbärsplantor på tillväxt just nu. Kan skicka några så smånigom om du vill ha smile.gif

tack tack jag fick ju frön så jag ska se vad det blir annars hör jag av mig wub.gif wub.gif
Eva St
Jag har Gyllenbär Hamilton om du vill sä är de ju enkla att ta sticklingar av
Hör av dig om du vill ha
Eva St
Lady Hamilton
wub.gif Självklart att jag vill ha! Kan vi kanske 'fixa' det framöver när vädret är bättre? Ringde förresten till 'trädgår´n' sticklingarna skulle troligtvis komma in Torsdag nästa vecka smile.gif

(Ojdå! Detta skulle ju bli ett PM wub.gif wub.gif )
Eva St
laugh.gif biggrin.gif laugh.gif
Så det kan bli !!!!!!!!!!!!!!!Skickar ett PM som svar till dig biggrin.gif laugh.gif
Eva St
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon