Full version: Fröbytaravdelning
e_sedell
Jag kom att tänka på att i dessa tider så byts det mycket fröer, och det dyker också upp en hel del trådar om det. Det vore enligt min mening praktiskt att samla dessa i en avdelning med just det temat. Det skulle förmodligen också leda till fler byten.

Det skulle kunna vara en tillfällig eller permanent avdelning. Kanske för alla typer av växtbyten.

Avdelningen bör få en egen hård moderator som letat efter reklam e.t.c. I så fall kanske Göran och Ingemar skulle släppa in någon mer att moderera. (Tycker det skulle kunna vara ett förslag för alla avdelningar, att få en yttre moderator alltså, så de kan koncentrera sig på affärerna.)

Kanske denna tråd hade passat bättre i support avdelningen. Ber om ursäkt om den hamnade galet.
Boxer
Jag tittar ofta in på Köp & Sälj, men visst!, man kan aldrig få nog av frötrådar smile.gif wub.gif
renate
Det finns en frö och växtbytaravdelning i AoT forum.Där lägger¨en del ut sina frölistor.Och som boxer nämnar Köp&Sälj.Det skulle kanske räcker med en fröbytatråd här i prat om trädgård.
e_sedell
Sant, de kanalerna räcker.
kerstin z5-6
Fröbytar trådar förekommer ju oftast i sådd o förökning
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon