Full version: Here we go again ....
Sidor: 1, 2
Hannele
CITAT (AnitaGg @ 08-01-2007, 09:33)
Såg ni intervjun i TV4 i går kväll?
Jag trodde att politiker fick nån slags mediaträning?  :o
Prata, prata, prata .... inte lyssna, jag är felfri, så det så!!  :wacko:

Åklagaren får lång näsa - undrar om Expressen slutar för det? blink.gif
Kathy
CITAT (Snöflinga @ 12-01-2007, 21:52)
... anser att Carl Bildt är den bäste utrikesminister vi kan få ... dokumenterad erkänd kunnig och respekterad av övriga världen ...

Sant. smile.gif
Pirum
CITAT (Snöflinga @ 12-01-2007, 21:52)
men det primära är väl kompetensen för deras uppdrag ... anser att Carl Bildt är den bäste utrikesminister vi kan få ... dokumenterad erkänd kunnig och respekterad av övriga världen ...

Fast hans anseende skadas naturligtvis av att vara involverad i diverse bolag världen över; är man delägare i ett bolag är man också moraliskt skyldig till inte bara det goda utan även det dåliga bolaget gör. Aktieägar-lagarna är visserligen till för att skydda ägarna från att råka illa ut om bolaget begår brott, men, det står givetvis folk fritt att döma. Att Carl, som han väl gärna vill kallas, har intressen i fossilbränslebolag är dåligt enligt min mening. Carl har erfarenheter av konflikthantering på hög internationell nivå, men det är bara en liten del av utrikesministerjobbet.

Undrar om han inte var en paniklösning efter att Leijonborgs medsvurna satte foten i det blå skåpet, utan strumpor eller skor.
AnitaO
CITAT (Hannele @ 12-01-2007, 23:39)
CITAT (AnitaGg @ 08-01-2007, 09:33)
Såg ni intervjun i TV4 i går kväll?
Jag trodde att politiker fick nån slags mediaträning?  ohmy.gif
Prata, prata, prata .... inte lyssna, jag är felfri, så det så!!  wacko.gif

Åklagaren får lång näsa - undrar om Expressen slutar för det? blink.gif

Inte för att jag förstår varför du quotar det inlägget wacko.gif
Det hade väl bara att göra med hans dåliga uppträdande på intervjun, och inte om han var skyldig eller oskyldig.

Att ett åtal läggs ner innebär inte att man är oskyldig.
Det innebär bara att brott inte kan styrkas.
Självklart är detta en jävsituation.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon