malin72
jo jag har haft deras nyhetsbrev i flera år men inte varit på forumet sen 06
nu sitter jag här och funderar har jag missat nåt eller när brukar dom börja med sina fröer unsure.gif unsure.gif wink.gif
dom flesta andra har ju börjat för i år....
Betty
Förra året gjorde jag min fröbeställning från Odla: 2006-01-09 20:00:28
Har inte fått något nyhetsbrev ännu i år, det kommer nog endera dan ska du se. smile.gif
malin72
aha ok kul
smarrig
Jag var in och tittade på deras hemsida för ett tag sen, och då hade de fröer till försäljning nu, men något nyhetsbrev har jag inte heller fått...
AnitaO
Jag beställde redan i november rolleyes.gif tongue.gif
malin72
men är jag dum eller unsure.gif unsure.gif när jag går in på handla så hittar jag inte fröer sad.gif rolleyes.gif
ewa zon 3
Ser inte heller något på Odlas Handla unsure.gif

/Ewa
malin72
CITAT (ewa zon 3 @ 08-01-2007, 14:30)
Ser inte heller något på Odlas Handla unsure.gif

/Ewa

laugh.gif laugh.gif laugh.gif skönt då är jag inte ensam då smile.gif
AnitaO
Jag hittar det inte heller nu .. ?? unsure.gif
Du får nog maila och fråga vart sidan har tagit vägen smile.gif
Lady Hamilton
Eller är det så att det har blandats i hop med höst rean som var tidigare unsure.gif Då köpte även jag en del fröer
Betty
CITAT (AnitaGg @ 08-01-2007, 14:22)
Jag beställde redan i november  :rolleyes:  :P

Men det var nog inte årets fröerbjudande 2007 som du beställde från. wink.gif Årets fröerbjudande har inte kommit ännu - det är jag alldeles säker på - så säker så jag skulle kunna äta upp min hatt om jag har fel, blink.gif
Inte för att jag har nån hatt... men i alla fall. rolleyes.gif tongue.gif
smarrig
Hmm, det verkar som om sidan inte finns längre. Det var nog kanske inte riktigt nyligen som jag var inne och tittade... Förlåt om jag vilseledde er! sad.gif
malin72
CITAT (smarrig @ 08-01-2007, 20:19)
Hmm, det verkar som om sidan inte finns längre. Det var nog kanske inte riktigt nyligen som jag var inne och tittade... Förlåt om jag vilseledde er! sad.gif

laugh.gif laugh.gif ingen fara
Fenja
En kvalificerad gissning är att sidan med åretsfröer är under uppdatering nu...
Mvh
Fenja
Betty
Igår fick jag 2007 års fröerbjudande från Odla.nu.
Jag gillar det nya upplägget för butiken. smile.gif
Det blev en beställning på ett par hundra kronor som vanligt... rolleyes.gif
gunnelö
Japp, idag fick jag också erbjudandet = 250 kr fattigare. Men det jämnar jag ut med 250 st biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif osv osv...........

Gunnel Ö
malin72
CITAT (gunnelö @ 26-01-2007, 12:01)
Japp, idag fick jag också erbjudandet = 250 kr fattigare. Men det jämnar jag ut med 250 st biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif osv osv...........

Gunnel Ö

ja usch såg nu att erbjudandet kom laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Iza
Nämen fy på er. Sitter på händerna och skriver med näsan. blink.gif
Där fanns ju alldeles för mycket, vill ha lite av nästan allt.
malin72
CITAT (Iza @ 26-01-2007, 19:01)
Nämen fy på er. Sitter på händerna och skriver med näsan. blink.gif
Där fanns ju alldeles för mycket, vill ha lite av nästan allt.

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif jag fårstår inte vad du menar sleep.gif laugh.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon