|
evelina
09-01-2007, 16:31
Vi är några gamla klasskamrater som ska ordna klassträff nästa år,för då är det 40 år sedan vi gick ut nian. Vi har haft stor användning och riktigt kul av den här sidan på internet. Gå in och kolla får ni se om ni själva hittar några gamla kompisar. Länk
Jag är medlem där och har sett att ganska många från min skola också är det.
anna_rispan
09-01-2007, 17:04
Jag är också medlem där. Men inte så många nadra av klasskamrater. vad nu detberor på. de kankse tycker att det räcker att stöta på varandra när det är evenemang som drar mycket folk.
netaave
09-01-2007, 17:06
Jag också och har faktiskt fått lite kontakt med en del igen.
Är också med där...har dock gått i 4 olika klasser...pga att jag flyttat å så... i nån klass är det rätt många i och en del är det bara ett fåtal... men det dyker in nya titt som tätt...kul...
Jag registrerade mig där i helgen och fick ett meddelande av en gammal klasskompis igår, jättekul!
Är det grundskolan, eller finns alla typer av skolor?
CITAT (AnitaGg @ 09-01-2007, 18:18) Är det grundskolan, eller finns alla typer av skolor? Verkar vara alla sorters skolor. Skolor
CITAT (AnitaGg @ 09-01-2007, 18:18) Är det grundskolan, eller finns alla typer av skolor? Det är alla sorters skolor. Jag har fyllt i från grundskola ända upp till högskola.
CITAT (Stussi @ 09-01-2007, 18:26) CITAT (AnitaGg @ 09-01-2007, 18:18) Är det grundskolan, eller finns alla typer av skolor? Det är alla sorters skolor. Jag har fyllt i från grundskola ända upp till högskola. Det kom jag på nu först att man ju kunde göra!  Hade bara fyllt i grundskolan förut.
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 09-01-2007, 18:40) CITAT (Stussi @ 09-01-2007, 18:26) CITAT (AnitaGg @ 09-01-2007, 18:18) Är det grundskolan, eller finns alla typer av skolor? Det är alla sorters skolor. Jag har fyllt i från grundskola ända upp till högskola. Det kom jag på nu först att man ju kunde göra!  Hade bara fyllt i grundskolan förut. Jag fyllde också i grundskolan. Fanns ingen där Jag är väl för gammal förståss
Nu har jag också registrerat mig, kul sida!
Inga från Närke
09-01-2007, 20:28
Tack för länken, även jag har registrerat mig och fick se att en skolkamrat (ej klasskamrat) hade reggat sig också så nu har jag skrivit ett meddelande. Får se om man ska gå med i Guldklubben eller vad det hette så man kan skriva meddelande på sidan men avvaktar lite.
malin72
09-01-2007, 20:35
är också med
Ja det är många företag som försöker tjäna pengar på den här idén.
Och jag är glad att jag inte behöver ha något med mina gamla klasskamrater att göra. Så olika kan det vara..
Till viss del kan jag hålla med dig! Man saknar ju inte alla gamla "vänner" direkt.
CITAT (karjo @ 10-01-2007, 07:52) Till viss del kan jag hålla med dig! Man saknar ju inte alla gamla "vänner" direkt.  Nä, precis! Det är nog bara en klasskompis jag saknar och har tappat kontakten med men henne fick jag ju kontakt med nu tack vare den här sidan!
En av mina skolor fattades på listan så nu har jag mailat och fått dem att lägga till den.  Det trista är ju bara att jag blir ju den enda registrerade på den skolan då...tvivlar på att mina gamla kursare hittar dit senare heller.
anna_rispan
10-01-2007, 18:58
I dag fick jag ett kort från företaget. De påstår att det är dags för klassfest. Jag hålle rinte med. Tänker inte betala massa pengar för att gå på en fest som nån anna ordnar.
ingrid fuxwall
10-01-2007, 21:18
Om man går med i Guldklubben kostar det pengar, men kostar det något om man inte gör det?
ingrid
CITAT (ingrid fuxwall @ 10-01-2007, 21:18) Om man går med i Guldklubben kostar det pengar, men kostar det något om man inte gör det?
ingrid näpp
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|