Full version: Olivia fyller 15 år
renate
Idag fyller min Olivia 15 år.Tänk så länge jag har fått ha min kompis.Hon är glad och pigg och uppskattar våra promenader 2ggr/dag.Ibland vänder hon när allt är gjort,som i förmiddag.Det ösregnade och blåste,inget hundväder precis.

Korven smakade gott.
Fenja
GRATTIS Olivia! Och Renate, hon är så söt! wub.gif Hoppas att ni har lång tid kvar tillsammans!
Mvh
Fenja
Anki på Öland
Grattis till er båda! Till Olivia för att hon fyller år och till dig Renate för att du fått en sån frisk och fin hund!! wub.gif
Anki
malin72
wub.gif wub.gif wub.gif
Castea
Vad underbart det låter med Olivia. wub.gif Tänk att få ha en hundkompis så länge. wub.gif

Skickar en grattispuss på nosen!
Kathy
Grattis Olivia!! wub.gif
Säkerligen inte alls tokigt att festa på korv. wub.gif
amaira
Grattis fina Olivia!!!

och Renate också förstås.
wub.gif wub.gif wub.gif
karjo
Grattis! Åh vad roligt att få ha en trogen vän så länge, och var skönt att hon är pigg! wub.gif wub.gif smile.gif
AnitaO
Grattis i efterskott rolleyes.gif wub.gif
renate
Olivia och jag tackar för alla gratulationer.Vi ska ta en promenad nu i den vårmilda men regniga naturen.

Det finns inget dåligt väder,bara dåliga kläder. laugh.gif tongue.gif smile.gif wub.gif wub.gif rolleyes.gif
AnitaO
CITAT (renate @ 10-01-2007, 11:55)
Det finns inget dåligt väder,bara dåliga kläder. laugh.gif tongue.gif smile.gif wub.gif wub.gif rolleyes.gif

Hundägarnas eget ordspråk laugh.gif
pejori
grattis till er bägge från mej också smile.gif
tänk att få ha en hund så länge...helt underbart wub.gif
evelina
Stort grattis från mig med!!
mulle
Hoppas att hon är pigg länge ännu! Grattis från mig med! wub.gif
Mulle
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon