Eva St
Funderar på när Trädgårdsmässan i Örebro äger rum - någon som vet?
Ska lägga mitt schema och vill inte missa denna händelse
Eva St
Eva 33c
Jag gjorde en liten sökning och fick denna träff Trädgårdsmässa Örebro 2007 23 mars
Förra året var jag med på en bussresa dit och det var riktigt trevligt tyckte jag. Lite mer "greppbart" än Älvsjö. rolleyes.gif
malin72
CITAT (Eva 33c @ 10-01-2007, 07:48)
Lite mer "greppbart" än Älvsjö. rolleyes.gif

nej men säg inte så sad.gif sad.gif sad.gif vi skulle ju ha storträff i älvsjö i år smile.gif smile.gif
Eva 33c
CITAT (malin72 @ 10-01-2007, 10:04)
Lite mer "greppbart" än Älvsjö.  :rolleyes:

nej men säg inte så sad.gif sad.gif sad.gif vi skulle ju ha storträff i älvsjö i år smile.gif smile.gif

Jag menar inte det som något negativt egentligen. Jag gillar Älvsjömässans trängsel och jätteformat och har ingen tanke på att byta bort den. tongue.gif
Men de är alltså lite olika, och det är ju bra ifall man tänker åka på båda.
Men måste jag välja blir det Älvsjö i alla fall!
malin72
CITAT (Eva 33c @ 10-01-2007, 10:24)
CITAT (malin72 @ 10-01-2007, 10:04)
Lite mer "greppbart" än Älvsjö.  rolleyes.gif

Jag menar inte det som något negativt egentligen. Jag gillar Älvsjömässans trängsel och jätteformat och har ingen tanke på att byta bort den. tongue.gif
Men de är alltså lite olika, och det är ju bra ifall man tänker åka på båda.
Men måste jag välja blir det Älvsjö i alla fall!

laugh.gif laugh.gif vad bra då ses vi där som skervs förrut..jag har varit i kontakt med Ingemar och han sa att knapparna skulle fixas i tid till mässan så vi kan se varandra laugh.gif laugh.gif
kerstin z5-6
Kul då ses vi i Älvsjö ! laugh.gif laugh.gif
malin72
CITAT (kerstin z5-6 @ 10-01-2007, 10:30)
Kul då ses vi i Älvsjö ! laugh.gif laugh.gif

japp självklart det sa jag ju förut,skulle ju lägga in tråd när det närmar sig så det gör jag rolleyes.gif
och som jag sa förut jag vill ju träffa så många som möjligt(guuuuuud vad kaffe det blir) laugh.gif laugh.gif laugh.gif men jag har ju så nära så jag kan vara där både fre,lö och sö ojojoj kan bli dyrt det här tongue.gif
Eva St
Jag gjorde en liten sökning och fick denna träff  Trädgårdsmässa Örebro 2007 23 mars
Förra året var jag med på en bussresa dit och det var riktigt trevligt tyckte jag. Lite mer "greppbart" än Älvsjö.  :rolleyes:

Nämen hallå du kan inte mena allvar då är ju jag i Sälen wacko.gif wacko.gif wacko.gif
Eva St
adrian
Ja detta år ska jag få stå på en varmare plats än tidigare, jag har alltid hamnat i "korsdrag" tidigare...brrr!!

Älvsjö är trädgårdsmässornas Autobahn, örebro är lite lugnare, här hinner jag "nästan" springa på toaletten... tongue.gif
Blomstertanten
CITAT (adrian @ 12-01-2007, 14:59)
Ja detta år ska jag få stå på en varmare plats än tidigare, jag har alltid hamnat i "korsdrag" tidigare...brrr!!

Älvsjö är trädgårdsmässornas Autobahn, örebro är lite lugnare, här hinner jag "nästan" springa på toaletten... tongue.gif

Ett litet tips : Ta med potta !

tongue.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon