Full version: Nytt försök
Irma

Ja, jag får något märkligt fel när jag kommer till denna sida så jag har försökt ladda upp fotot i flera timmar nu smile.gif

Fast nu kom jag på vad det är som stör när jag kommer hit och nu fungerar det ju.

Tack för all hjälp och jag hoppas någon känner igen kaktusen och kan berätta vad den heter.

Godafton!
yenny
om du trycker på knappen där det står bild(i inlägget) ser till att det inte står något i det fönstret och sedan klistrar in adressen till din bild så ska det nog fungera .D
Irma
Nu fungerar det =) Jippi!! biggrin.gif
Fenja
Jag ser ingen bild....
Mvh
Fenja
Fenja
Irma
Hmmm ser du ingen bild? Jag ser två nu haha smile.gif
Fenja
Jo jag ser den jag korrigerade url:en på nu... har i alla fall ingen aning om vad det är. Var den så där ljusgrön i fägen från början?
Mvh
Fenja
Irma
Möjligt att du ser den om du rensar cacheminnet, här syns den iaf och din också.

Nej, ok och ja den var så ljusgrön, men det finns likadana som är mörkgröna (har kollat lite).
anna_rispan
Hej Irma
du har ju en kamerasymbol längst ner i din ruta när du gjort ett inlägg. när jag klickar där för att komma till ditt album så står det: ingen användare funnen. hur kommer det sig?? unsure.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon