Full version: Är det kajsa
evelina
Undrar jag om det är "våran" Kajsa här på forumet som är med i senaste tidningen Allt om trädgård, bildrepotage om rosor???? wub.gif
kerstin z5-6
Javisst är det våran Kajsa , men min tidning har inte kommit idag sad.gif så jag får tjuvkika i andras
Jättefina bilder som vanligt Kajsa !!
Alexander-VG-zon3
åhh då ska jag titta igen i morgon wub.gif
malin72
men vad skojj...jag som bara snabbkikade på allt ska genast sätta mig med tidningen smile.gif
evelina
Ja jättekul och fina bilder och underbara rosor. wub.gif
e_sedell
Vad kul smile.gif wub.gif
mulle
Det förvånar mig inte ett dugg att AoT ville dit och göra reportage, Kajsas rosor och blommor är ju bara så att man dräglar.
Jätteroligt, Kajsa!
wub.gif
Mulle
malin72
ja nu har jag läst tidningen mer och det var jätte kul att se fina rosor wub.gif wub.gif
jag har kikat på "claude monet" flera gånger och är jätte sugen tongue.gif
estet
Nämen va kul! smile.gif
fruberglund
Ja, visst var det roligt att se nån av "våra" kändisar vara med biggrin.gif

Fast Kajsa såg inte alls ut som jag trodde...fast det gör ju nästan aldrig nån tongue.gif Man får ju liksom en bild av hur personer ska se ut innan man ser dem.
mulle
CITAT (fruberglund @ 11-01-2007, 23:25)
Man får ju liksom en bild av hur personer ska se ut innan man ser dem.

Kunde ju bli en rolig tråd.... Gissa hur den och den ser ut, menar jag.
tongue.gif
Mulle
Alexander-VG-zon3
CITAT (mulle @ 11-01-2007, 23:27)

tongue.gif
Mulle

haha laugh.gif biggrin.gif skulle vara roligt å läsa
du kan väl skapa en wub.gif
fast på mig kan ni inte gissa är jag på bilden tongue.gif
Piccante
CITAT (mulle @ 11-01-2007, 23:27)

tongue.gif
Mulle

Håller med, det blir nog intressant läsning. Men vi har väl haft en liknande tråd, inte där man gissar men där folk har visat hur de faktiskt ser ut.
Kajsa
Jo det är jag som ser så trött ut efter 7 nätter, gillade inte att man måste synas själv. Bilderna på rosorna har ni säkert redan sett här, jag har samma rosbilder här på Odla och så lite fler kanske på Rosforum. Det var Kerstin som lockade över mig dit och det är jag glad för, där finns en massa kunskap bland rostokarna, många frågor kan man få svar på.
Helen i Piteå Zon 5
Ska snart gå och lägga mig, det kommer att bli kul att läsa om alla våra 'kändisar' som är med i tidningen rolleyes.gif /Helen
Eva St
Vad kul
Har inte hunnit kika i den ännu men det låter ju jättespännande
Eva St
Betty
Kul att se och läsa i tidningen om dina vackra rosor Kajsa! wub.gif
Ophelia
Härliga bilder! wub.gif
Ewa L
Jag gav mig 17 på att spara tidningen till helgen, och klarade det eftersom jag inte tog bort plasten. Gör jag det är det kört, då skall jag bara titta liiite.

Härligt, då har jag det att se fram emot när jag tar helg om några timmar. wub.gif
Mia, zon 3
CITAT (Kajsa @ 11-01-2007, 23:47)
... Rosforum. Det var Kerstin som lockade över mig dit och det är jag glad för, där finns en massa kunskap bland rostokarna, många frågor kan man få svar på.

Ja, ni har visat vägen dit för mig också. Än så länge bara som gäst, för innan i höstas hade jag väl bara 4-5 sorter, och såna sorter som inte behöver frågas så mycket mer om (jag menar - 'Blush Damask' är underbar, men några skötselråd behöver man knappast på den eftersom den växer lika glatt som kirskål.... laugh.gif )

Men nu blir det nog snart skillnad - nu har jag ju min lååånga rabatt, så bered er på 1000 frågor från mig framöver även i Rosforumet! rolleyes.gif

Vad gäller tidningen så har jag inte heller tagit av plasten ännu... sitter hemma och jobbar, så det är ett styrkeprov detta - att inte slita av plasten och kasta sig över den där rackarns frestaren som ligger och glittrar mot mig.... men jag ska ha den ikväll! smile.gif wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon