Biggan_
Lär dig älska hängbröst ohmy.gif laugh.gif laugh.gif
LadyG
laugh.gif

Det finns säkert fler användningsområden smile.gif
Alba
Jag gillar verkligen den tjejen.
Vilket bra tips biggrin.gif laugh.gif
Det är kanske därför Carolina Gynning ska sälja sina ( enl AB.)
mulle
laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Det här ska jag komma ihåg då det blir dags, perfekt framtida plats för fröpåsarna!
Mulle
anna_rispan
Jaha, var det Kitty Jutbring. Vilken tur att jag vågade titta på den anonyma länken. sleep.gif wink.gif

Ja det var rätt finurligt. Hon verkar va en sådan som verkligen jobbar med sina sidor. Vad som påverkar en som människa i dagens samhälle o så. Verkar som att hennes mål i livet är att bli en människa som är glad och lycklig bara. Skönt!
stina
Man kan kasta upp dom bakom nacken och ha dom som nackvärmare vid nackspärr! tongue.gif
Betty
CITAT (Birgitta P @ 12-01-2007, 13:13)

laugh.gif
Eva i Skåne
Ett kex under vart bröst. Skulle det vara nåt?
Jag trodde hon tog hela kexrullen med sig biggrin.gif
Magdis
CITAT (Eva i Skåne @ 12-01-2007, 14:01)
Ett kex under vart bröst. Skulle det vara nåt?
Jag trodde hon tog hela kexrullen med sig biggrin.gif

Ett sånt fototrix försökte jag ju mig på när jag var höggravid, klämma fast ett Digestivepaket mellan barmen och magen. biggrin.gif Dessutom med tröjan på...det ni! tongue.gif
askar
laugh.gif laugh.gif laugh.gif Den var bra.
Kathy
ohmy.gif laugh.gif laugh.gif
Castea
tongue.gif

Apropå hängbröst... Såg ni inte "En liten jävla krogshow" på tv häromdagen?! När Ann Westin kåserade över sitt mammografibesök. Så långa bröst har hon att hon hann gå och ta en fika innan hon skulle kopplas loss från mammografiskruvstädet. laugh.gif
Magdis
CITAT (Castea @ 12-01-2007, 18:23)
Apropå hängbröst... Såg ni inte "En liten jävla krogshow" på tv häromdagen?! När Ann Westin kåserade över sitt mammografibesök. Så långa bröst har hon att hon hann gå och ta en fika innan hon skulle kopplas loss från mammografiskruvstädet. laugh.gif

laugh.gif laugh.gif
Snöflinga
CITAT (Betty @ 12-01-2007, 13:53)
Lär dig älska hängbröst  :o  :lol:  :lol:

laugh.gif

laugh.gif laugh.gif Haft lite funderingar åt det hållet biggrin.gif
askar
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 12-01-2007, 18:25)
CITAT (Castea @ 12-01-2007, 18:23)
Apropå hängbröst... Såg ni inte "En liten jävla krogshow" på tv häromdagen?! När Ann Westin kåserade över sitt mammografibesök. Så långa bröst har hon att hon hann gå och ta en fika innan hon skulle kopplas loss från mammografiskruvstädet.  :lol:

laugh.gif laugh.gif

Vi tyckte båda att den var så dålig så vi orkade bara se ett tag...
sedan bytte vi kanal.
fruberglund
Då vet jag vad jag ska ha mina till nästa gång det vankas frukost på sängen för mannen laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Gillan

laugh.gif laugh.gif laugh.gif Helt underbar wub.gif wub.gif
Biggan_
Underbart kåseri tyckte jag också, och mina tankar gick till dom tjejer som har silikonbröst. Nog måste dom vara liiiiite avundsjuka när dom inte kan göra kextricket! rolleyes.gif rolleyes.gif laugh.gif
Inga från Närke
Den var bra laugh.gif
Castea
CITAT (Birgitta P @ 13-01-2007, 12:10)
Underbart kåseri tyckte jag också, och mina tankar gick till dom tjejer som har silikonbröst. Nog måste dom vara liiiiite avundsjuka när dom inte kan göra kextricket! rolleyes.gif rolleyes.gif laugh.gif

Ska man käka kex måste man väl ha något stabilare att ställa vinglaset på också? rolleyes.gif
Biggan_
CITAT (Castea @ 13-01-2007, 16:17)
CITAT (Birgitta P @ 13-01-2007, 12:10)
Underbart kåseri tyckte jag också, och mina tankar gick till dom tjejer som har silikonbröst. Nog måste dom vara liiiiite avundsjuka när dom inte kan göra kextricket!  :rolleyes:  :rolleyes:  :lol:

Ska man käka kex måste man väl ha något stabilare att ställa vinglaset på också? rolleyes.gif

OK, ett av varje då! ohmy.gif laugh.gif laugh.gif
Castea
laugh.gif wacko.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon