Full version: Resa till Holland
Maggan H
Ev tänkte vi ta en resa till Holland, när och var i Holland är bäst med tanke på blomning och trädgårdar? smile.gif
zaaritha
Jag var där i april. Keukenhofen. Underbart vackert! Alla lökväxter + penseer blommade. smile.gif
malin72
inte ett dugg avis sleep.gif tongue.gif tongue.gif om ni kommer iväg glöm inte kameran
vill se bilder sen wub.gif
Gillan
CITAT (zaaritha @ 13-01-2007, 20:20)
Jag var där i april. Keukenhofen. Underbart vackert! Alla lökväxter + penseer blommade. smile.gif

Visserligen bara en petitess, men Keukenhoff heter det tongue.gif laugh.gif För övrigt så håller jag med dig, det är helt fantastiskt och mer än väl värt ett besök.

Själv åker jag till Holland den 1:e februari och kommer åter den 15:e. Helt fel tid vad mig beträffar, men vad gör man inte för en syster som fyller 50 bast unsure.gif rolleyes.gif laugh.gif

Men några lökar och knölar ska jag väl lyckas med att få med mig hem. Tänkte mig ett besök hos Eurobulbs faktiskt wub.gif
catlady
Min sambo är från Noord Holland. Han säger att slutet av april och början av maj är tiden då de olika provinserna har sina "blomdagar", så då är nog den tiden den bästa!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon