Full version: Stormbilder
e_sedell
Jag är nyfiken på att få se bilder från vad stormen orsakat.

I morgon ska jag ner och laga kraftlenindsnätet =)
AnitaO

Alexander-VG-zon3
ett album på bilder
ska ta fler kort i morgon
http://news.webshots.com/album/557026840id...tions/FullAlbum
Piccante
Jag lade in samma länk i någon av vädertrådarna men här kommer mina stormbilder igen.. På grund av att min brandvägg får spel ibland så glömde jag spara bildtexterna som jag skrev in när jag laddade upp bilderna. Kanske kan fixa det i efterhand. Men det är iaf mina föräldrars friggebod som blåste väck sad.gif , deras grannes äppelträd, översvämmad omgivning och några bilder som jag tog framför brasan inne i mörkret.
Whiskuchi
CITAT (Leocarpus @ 15-01-2007, 19:00)
Jag lade in samma länk i någon av vädertrådarna men här kommer mina stormbilder igen.. På grund av att min brandvägg får spel ibland så glömde jag spara bildtexterna som jag skrev in när jag laddade upp bilderna. Kanske kan fixa det i efterhand. Men det är iaf mina föräldrars friggebod som blåste väck sad.gif , deras grannes äppelträd, översvämmad omgivning och några bilder som jag tog framför brasan inne i mörkret.

Matöppets parkering? Vägen mellan Kinnahult och Fritsla? Vilken märklig känsla att plötsligt se ställen man känner igen biggrin.gif
(jag är från Kinnahult ursprungligen)
Piccante
CITAT (Whiskuchi @ 15-01-2007, 21:21)
CITAT (Leocarpus @ 15-01-2007, 19:00)

Matöppets parkering? Vägen mellan Kinnahult och Fritsla? Vilken märklig känsla att plötsligt se ställen man känner igen biggrin.gif
(jag är från Kinnahult ursprungligen)

Roligt att du känner igen dig. Vi är ju procentuellt sett rätt många odlaiter där i från, åtminstone tre. Det är ju rätt många för ett samhälle med färre än 300 inv. Fast jag bodde inne i Kinna som liten och flyttade ut dit med föräldrarna när jag gick på högstadiet.
Eva St
Här kommer mina bilder från stugan inte kul!!!!!!!!!!!!!!!

Så här såg bryggan ut tidigare

AnitaO
CITAT (Eva St @ 16-01-2007, 02:18)

Såg inte alls kul ut det där sad.gif
Farbror Blå

Så här såg bryggan ut tidigare

Usch, Eva det där såg verkligen inte roligt ut!

Hannele
Alba

Oj oj så trist. Inte roligt att komma till stugan och finna detta elände.

Så fin bryggan var.
Alba
CITAT (Hannele @ 16-01-2007, 09:23)

Undrar var posten tagit vägen !
Elisabeth-Västkustkolonisten
CITAT (Alba @ 16-01-2007, 09:51)

Det blev säkert "Flypost"
malin72
ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif oj jag ska inte klaga över takpåten ohmy.gif ohmy.gif
AnitaO
CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 16-01-2007, 09:57)

Vill minnas att jag läste i nån annan tråd att tidningen blåst upp i grannens träd biggrin.gif
Minns jag rätt då Hannele?
Hannele
CITAT (AnitaGg @ 16-01-2007, 12:20)
CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 16-01-2007, 09:57)

Vill minnas att jag läste i nån annan tråd att tidningen blåst upp i grannens träd biggrin.gif
Minns jag rätt då Hannele?

Rätt, inte alla som fick sin morgontidning, som jag berättade fick vi två, SvD också. sleep.gif
Sopsortering sköttes också av stormen.

Whiskuchi
*morr* Tre trasiga rutor i växthuset mad.gif
Jag har bara kastat en hastig blick däråt och trott att allt klarat sig, men nu idag gick jag runt och såg att de där tre rutorna fallit ur.. nåja, jag behövde ändå byta några av dem.
Alexander-VG-zon3
fler bilder i albumet var ute och tog kort i skogen
http://community.webshots.com/album/557026840idcgyW
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon