Full version: Pilska katter
AnitaO
FYRA JÄVLA TIMMARS SÖMN!!!!
När hon inte skriker så river och biter hon mig i fötterna!!!!
Jag orkar inte med kattjäveln längre! Jag kommer att ha ihjäl henne snart!
PÅ RIKTIGT!

Jag ville ta sovmorgon till halv fem, fick jag det???
NEJ! Klockan TRE skulle Therese inte sova mer enligt den jävla katten!!!
Efter en halvtimmas försök att somna om så gav jag upp....

Ja, ni FÅR tycka att jag är psycho, men ni får fan inte uttala er
förrän ni har bott med en löpande katthona i en etta på 27 kvm!!!!

I natt sover jag hos Ida...

Hur lektionerna kommer gå idag? ÅT HELVETE skulle jag tro!!!!!!!!!

P.s.
Jag har beställt tid för kastrering nu till den lilla illbattingen rolleyes.gif
Fenja
laugh.gif laugh.gif Känner igen det där! Men inget slår min kompis katt, jag sov över där och vaknade mitt i natten av att någon ropade: Hjääääääääääälp, hjääääälp, hjäääääääääälp! Så jag for upp och störtade ut i hallen och där ligger hennes katt med rumpan i vädret och ropar...
Mvh
Fenja
Kathy
CITAT (Fenja @ 16-01-2007, 12:31)
vaknade mitt i natten av att någon ropade: Hjääääääääääälp, hjääääälp, hjäääääääääälp! Så jag for upp och störtade ut i hallen och där ligger hennes katt med rumpan i vädret och ropar...

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Kathy
Usch, man ska inte skratta åt fertila katters beteende.....för det är inte kul när de väl sätter igång. wacko.gif wacko.gif Kan säga att somligas manlighet ligger vääldigt nära att plockas bort.
AnitaO
Löpande tikar (hundar) kan vara ganska lösaktiga, men jag tror inget slår en katthona efter vad jag har förstått.

En bekant till mig som har 3 tikar berättade att dom brukade ha "trekant" ibland.
Katten på råttan, råttan på repet .............. laugh.gif
KURT
Vilda katter lever ensamma, de kanske behöver skrika endel för att hanar skall hitta dit när det är dags.
Ramoth
Här hemma är honkatterna (de flesta) relativt lågmälda.
De behöver inte hojta.
Grabbarna finns i närheten laugh.gif

Det här har diskuterats på div. kattforum och det verkar faktiskt vara så i många fall, att honkatter som vet att grabben/grabbarna finns i närheten inte är lika högljudda som honkatter som "lever utan karl".

Sedan är det här så klart individullt och hänger också samman med ras och även vilken släkt katterna härstammar ur.
Whiskuchi
Haha, jag känner igen det där, tidigare hade jag tre fertila honor ihop, och de triggar varandras skrikande biggrin.gif Gudars vad lugnt och skönt det blev när de kastrerades
Alba
CITAT (AnitaGg @ 16-01-2007, 12:24)
FYRA JÄVLA TIMMARS SÖMN!!!!
När hon inte skriker så river och biter hon mig i fötterna!!!!
Jag orkar inte med kattjäveln längre! Jag kommer att ha ihjäl henne snart!
PÅ RIKTIGT!

Jag ville ta sovmorgon till halv fem, fick jag det???
NEJ! Klockan TRE skulle Therese inte sova mer enligt den jävla katten!!!
Efter en halvtimmas försök att somna om så gav jag upp....

Ja, ni FÅR tycka att jag är psycho, men ni får fan inte uttala er
förrän ni har bott med en löpande katthona i en etta på 27 kvm!!!!

I natt sover jag hos Ida...

Hur lektionerna kommer gå idag? ÅT HELVETE skulle jag tro!!!!!!!!!

P.s.
Jag har beställt tid för kastrering nu till den lilla illbattingen rolleyes.gif

biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Blomstertanten
biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif laugh.gif

Vet precis hur det kan vara !

Min lilla rara katt (utflyttad sen länge pga min allergi ) löpte i minst en veckas tid ungefär 1 gång i månaden !!!!!!! wacko.gif
Hon kom på att det hördes bättre när hon stog i trappen och skrek (Min teori alltså tongue.gif ) Så det roade hon sej med halva natten , den andra halvan av natten tyckte hon att jag skulle kela med henne ! wacko.gif blink.gif

Så jag förstår precis ! tongue.gif
yenny
Mina katter har raskt blivit kastrerade när de blivit könsmogna... hankatter har ju en himla förmåga att förstöta allt med sitt jä**a pinkande och honkatter låter ju som någon försöker ta livet av dom... så jag förstår verkligen utbrottet blink.gif biggrin.gif
pejori
CITAT (yenny @ 18-01-2007, 18:43)
Mina katter har raskt blivit kastrerade när de blivit könsmogna... hankatter har ju en himla förmåga att förstöta allt med sitt jä**a pinkande och honkatter låter ju som någon försöker ta livet av dom... så jag förstår verkligen utbrottet blink.gif biggrin.gif

samma här smile.gif smile.gif
risken att dränka honkatterna i toastolen är överhängande när dom går i löp laugh.gif laugh.gif wub.gif
Kathy
Ni vill inte veta hur en snäll hankatt kan bli en litet monster nattetid. ohmy.gif
yenny
CITAT (Scrollan @ 18-01-2007, 19:41)
Ni vill inte veta hur en snäll hankatt kan bli en litet monster nattetid. ohmy.gif

Jag tror vi vet wacko.gif
Ramoth
Här har jag tur.
Mina grabbar är tysta på nätterna och sjunger serenader på dagtid.
När jag är på jobbet och nattskiftande maken ska sova rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon