|
Full version: Pilska katter
FYRA JÄVLA TIMMARS SÖMN!!!! När hon inte skriker så river och biter hon mig i fötterna!!!! Jag orkar inte med kattjäveln längre! Jag kommer att ha ihjäl henne snart! PÅ RIKTIGT!
Jag ville ta sovmorgon till halv fem, fick jag det??? NEJ! Klockan TRE skulle Therese inte sova mer enligt den jävla katten!!! Efter en halvtimmas försök att somna om så gav jag upp....
Ja, ni FÅR tycka att jag är psycho, men ni får fan inte uttala er förrän ni har bott med en löpande katthona i en etta på 27 kvm!!!!
I natt sover jag hos Ida...
Hur lektionerna kommer gå idag? ÅT HELVETE skulle jag tro!!!!!!!!!P.s. Jag har beställt tid för kastrering nu till den lilla illbattingen
 Känner igen det där! Men inget slår min kompis katt, jag sov över där och vaknade mitt i natten av att någon ropade: Hjääääääääääälp, hjääääälp, hjäääääääääälp! Så jag for upp och störtade ut i hallen och där ligger hennes katt med rumpan i vädret och ropar... Mvh Fenja
CITAT (Fenja @ 16-01-2007, 12:31) vaknade mitt i natten av att någon ropade: Hjääääääääääälp, hjääääälp, hjäääääääääälp! Så jag for upp och störtade ut i hallen och där ligger hennes katt med rumpan i vädret och ropar...
Usch, man ska inte skratta åt fertila katters beteende.....för det är inte kul när de väl sätter igång.  Kan säga att somligas manlighet ligger vääldigt nära att plockas bort.
Löpande tikar (hundar) kan vara ganska lösaktiga, men jag tror inget slår en katthona efter vad jag har förstått. En bekant till mig som har 3 tikar berättade att dom brukade ha "trekant" ibland. Katten på råttan, råttan på repet ..............
Vilda katter lever ensamma, de kanske behöver skrika endel för att hanar skall hitta dit när det är dags.
Här hemma är honkatterna (de flesta) relativt lågmälda. De behöver inte hojta. Grabbarna finns i närheten Det här har diskuterats på div. kattforum och det verkar faktiskt vara så i många fall, att honkatter som vet att grabben/grabbarna finns i närheten inte är lika högljudda som honkatter som "lever utan karl". Sedan är det här så klart individullt och hänger också samman med ras och även vilken släkt katterna härstammar ur.
Whiskuchi
16-01-2007, 15:03
Haha, jag känner igen det där, tidigare hade jag tre fertila honor ihop, och de triggar varandras skrikande  Gudars vad lugnt och skönt det blev när de kastrerades
CITAT (AnitaGg @ 16-01-2007, 12:24) FYRA JÄVLA TIMMARS SÖMN!!!! När hon inte skriker så river och biter hon mig i fötterna!!!! Jag orkar inte med kattjäveln längre! Jag kommer att ha ihjäl henne snart! PÅ RIKTIGT!
Jag ville ta sovmorgon till halv fem, fick jag det??? NEJ! Klockan TRE skulle Therese inte sova mer enligt den jävla katten!!! Efter en halvtimmas försök att somna om så gav jag upp....
Ja, ni FÅR tycka att jag är psycho, men ni får fan inte uttala er förrän ni har bott med en löpande katthona i en etta på 27 kvm!!!!
I natt sover jag hos Ida...
Hur lektionerna kommer gå idag? ÅT HELVETE skulle jag tro!!!!!!!!!P.s. Jag har beställt tid för kastrering nu till den lilla illbattingen 
Blomstertanten
18-01-2007, 17:20
Mina katter har raskt blivit kastrerade när de blivit könsmogna... hankatter har ju en himla förmåga att förstöta allt med sitt jä**a pinkande och honkatter låter ju som någon försöker ta livet av dom... så jag förstår verkligen utbrottet
Ni vill inte veta hur en snäll hankatt kan bli en litet monster nattetid.
CITAT (Scrollan @ 18-01-2007, 19:41) Ni vill inte veta hur en snäll hankatt kan bli en litet monster nattetid.  Jag tror vi vet
Här har jag tur. Mina grabbar är tysta på nätterna och sjunger serenader på dagtid. När jag är på jobbet och nattskiftande maken ska sova
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|