malin72
hej hej nu ska ni få se nåt som ni kanske inte sett förrut sleep.gif men man tager vad man haver sägs det rolleyes.gif

jo jag har lite krångligt med lysrören så jag pallra upp med vad jag kan tåååål ju inte frigolit "ryser"... så......

laugh.gif laugh.gif rolleyes.gif men jag tycker att det ser ut som att småttingarna mår rätt bra

vildpelargon

småblommiga penseer

trädet wub.gif wub.gif
Jonas70
Jag tycker det ser jättefint ut.
Du kan spana in min förodling på följande länk:
Förodling 2007
Helen i Piteå Zon 5
Nej inte skrattar vi, du har ju ordnat det superfint rolleyes.gif dina små plantor kan inte få det just så mycket bättre rolleyes.gif /Helen
Helen i Piteå Zon 5
CITAT (Jonas70 @ 17-01-2007, 17:21)
Jag tycker det ser jättefint ut.
Du kan spana in min förodling på följande länk:
Förodling 2007

Även du Jonas 70 har ordnat det fint för plantorna rolleyes.gif där kommer det att växa och frodas rolleyes.gif /Helen
Anki V
Jag tycker det ser jättera ut!

Jag gjorde precis som du när jag måste palla upp sålådorna mor ljuset, fast jag använde böcker i stället för filmer.
Böckerna är idag lite lätt vattenskadade och tar nästan dubbelt så stor plats i bokhyllan. laugh.gif laugh.gif

Jag måste hitta en bättre "palla upp-lösning" i år. unsure.gif

/Anki
malin72
tack tack wub.gif wub.gif

Jonas det ser ju jätte bra ut,kul att det fixade sig med lyset...
Anki laugh.gif laugh.gif jag tänkte ta böcker men sen tänkte jag att gamla filmer tål kanske mera vattenflaskans terror laugh.gif laugh.gif
Eva i Skåne
Men bryr du dig inte om ifall filmerna blir förstörda?

Odlare är väldigt uppfinningsrika med sina anordningar biggrin.gif rolleyes.gif
ewa zon 3
Så fint ni ordnat det för era frösådder Malin och Jonas smile.gif
Och det verkar växa väldigt bra i dina såbyttor Malin så varför skulle någon skratta åt det? Jättefint!

/Ewa
malin72
tack wub.gif wub.gif
och jag har tagit ut filmerna så det är bara fodral laugh.gif laugh.gif
kerstin z5-6
perfekta lösningar har ni -det där blir bra -palla upp eller sänka ner är modellen smile.gif Fina groddar ser det ut att vara med smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon