malin72
jo allt växer och frodas men inte dom sad.gif sad.gif vet inte om dom hörde dig Kerstin laugh.gif laugh.gif men dom har stannat i växten,dom har fått hur man nu ska säga ett par småblad emellan hjärtbladen men sen står det still sad.gif

dålig bild och lånad kamera skulle tagit en närbild men då tog batt slut sad.gif

kan sorgmyggen ha tagit dom eller vad tror ni???för långt til lyset eller unsure.gif dom står uppe under lysrören syns lite på min andra tråd om sådderna.
Jonas70
Hur lyckas du få in bilder i ett inlägg?
Jag lyckas då inte. mad.gif
Helen i Piteå Zon 5
Nog tror jag dom kommer att växa till sig snart rolleyes.gif ha lådan ca. 15-20cm från växtbelysningen och glöm ej att vattna. Har du sett sorgmygger eller? /Helen
Alba
CITAT (Jonas70 @ 17-01-2007, 17:23)
Hur lyckas du få in bilder i ett inlägg?
Jag lyckas då inte.  :angry:

Om du läser under Support så ser du hur jag terroriserat en del för att skapa ett album. Till sist gick det. Skam den som ger sig.
Testa och om du inte lyckas så skriver du under Support så rusar många till för att hjälpa dig.
Lycka till.
malin72
CITAT (Helen i Piteå Zon 5 @ 17-01-2007, 17:24)
Nog tror jag dom kommer att växa till sig snart rolleyes.gif ha lådan ca. 15-20cm från växtbelysningen och glöm ej att vattna. Har du sett sorgmygger eller? /Helen

ja jag har ju dom mad.gif mad.gif testat pyrex men har inte kommit till affären med nemablom varje gång kommer jag springande precis när dom stängt sad.gif men på lö SKA jag hinna
Anki V
Jag tror inte du kan behandla med Nemablom om du redan har satt Pyrex i sålådan unsure.gif

Jag misstänker att nematoderna dör då.

/Anki
malin72
CITAT (Anki V @ 17-01-2007, 17:40)
Jag tror inte du kan behandla med Nemablom om du redan har satt Pyrex i sålådan unsure.gif

Jag misstänker att nematoderna dör då.

/Anki

men ohmy.gif ohmy.gif försvinner inte pyrex efter ett tag???det var ju ca 2 veckor sedan sad.gif
kerstin z5-6
tålamod min vän .. det är svårt att köpa på Ica smile.gif Du törs vattna på kungsljus ingen röta risk med dem .. de ser -om jag använder förstoringsglas -helt ok ut

laugh.gif
malin72
CITAT (kerstin z5-6 @ 17-01-2007, 17:54)
tålamod min vän .. det är svårt att köpa på Ica smile.gif Du törs vattna på kungsljus ingen röta risk med dem .. de ser -om jag använder förstoringsglas -helt ok ut

laugh.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif tack tack håller tummarna då smile.gif
Plain
Jonas - när du skriver ett inlägg så ser du att det finns en tryckknapp som det står BILD på - det är den man använder när man vill att en bild ska dyka upp i inlägget. Tänk på att när du skriver och klickar på BILD så dyker det upp en "tag" och den dyker alltid upp längst ner i meddelandet du skriver - kan vara lite irriterande om du kommit på att du vill ha bilden lite längre upp. Men det kan du flytta, bara att kopiera ut allt som står mellan IMG och /IMG (inklusive de där [] sakerna.

/David
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon